نماینده سنقرو کلیایی
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مجمع ‌نمایندگان استانهای کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان برای بررسی پدیده گرد و غبار فردا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 18 June 2016
   به گزارش تابناک کرمانشاه حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به همراه نمایندگان ایلام، خوزستان و کردستان روز یکشنبه با برگزاری جلسه‌ای مشترک و بررسی آسیبهای ناشی از ریزگردها، راهکارهای لازم را همراه به پیشنهادات ضربتی به دولت ارائه و حل و فصل سریع و ماندگار این معضل را از دولت خواهد خواست.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عزت ایران اسلامی مرهون رشادتها و مجاهدتهای مردمان ولایتمدار و شهادت طلب استانهای مرزدار ایران سرافراز است که امروز گرفتار پدیده ریزگردها هستند.
حسینی‌کیا افزود: به عنوان یکی از نمایندگان مردم استان کرمانشاه و استانهای رنج دیده از گرد و غبار ریزگردها در اقدامی منسجم و هماهنگ برای نجات ساکنان غرب کشور که متحمل بیشترین سختی از ناحیه این پدیده هستند تلاش می‌کنیم.
 عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تأکید بر عزم جدی نمایندگان مردم استانهای غرب کشور برای بررسی و مقابله با پدیده ریزگردها، بیان ‌کرد: این مهمان ناخوانده خسارات بسیاری در بخشهای مختلف بر مردم کناره غربی کشور وارد کرده است که مقابله با آن نیازمند اقدام و عمل مسئولان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار