فرماندارآبدانان گفت:برای اجرای طرح آسفالت معابر عمومی روستاهای شهرستان 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه می شود.
کد خبر: ۲۴۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 19 June 2016
فرماندارآبدانان گفت:برای اجرای طرح آسفالت معابر عمومی روستاهای شهرستان 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمران روستایی بخش مرکزی آبدانان اظهار کرد: در راستای ایجاد توسعه پایدار روستایی ، ایجاد جاذبه در محیط روستاها و تشویق جوانان ساکن مناطق روستایی، عمران و آبادانی همه روستاها در اولویت کاری وزارت کشور و فرمانداری های سراسر کشور قرار دارد.

وی رضایت مردم را مهم ترین سرمایه ماندگار دستگاه های اجرایی دانست و افزود: زیرسازی و آسفالت 10هزار متر مربع از فضاهای عمومی، معابر و سطح خیابان های اصلی روستاهای شهرستان موجب بهسازی نمای عمومی افزایش بهداشت محیطی و تسهیل تردد می شود.

فرماندار آبدانان از تهیه مقادیر زیادی قیر یارانه ای برای شهرستان خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای طرح آسفالت معابر عمومی روستاهای شهرستان 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه می شود.

عسگری تاکید کرد: به ‌منظور یکپارچه ‌سازی و تسهیل در رفت و آمد روستاییان بخش زیادی از معابر روستاهای انجیره گنداب و شهرک هزارانی اصلاح، زیرسازی و آسفالت می شود.

شهرستان 60 هزار نفری آبدانان در 170 کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد و دارای 52 روستای دارای سکنه است که تاکنون طرح هادی در 40 روستای آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار