مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت:بیش از4 هزاریتیم ایلامی تحت پوشش خیرین قرارگرفته اند.
کد خبر: ۲۴۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 19 June 2016

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت:بیش از4 هزاریتیم ایلامی تحت پوشش خیرین قرارگرفته اند.

به گزارش تابناک ایلام؛ضیا رضایی افزود: این طرح با هدف حمایت از کودکان نیازمند دارای سرپرست سال 93 در این استان آغاز و سال گذشته با استقبال خوب افراد خیر مواجه شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح این تعداد فرد خیر تاکنون حمایت کودکان نیازمند مددجوی زیر پوشش را بر عهده گرفته و متعهد به پرداخت کمک های مالی ماهیانه به این افراد شدند.

رضایی اظهار کرد: عمده کودکانی که در اجرای این طرح زیر پوشش قرار گرفته اند دارای پدرانی از کار افتاه بوده، زمین گیر و یا با کهولت سن بوده که به علت نداشتن منبع درآمدی نیازمند حمایت هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام به اجرای طرح اکرام به ایتام این نهاد اشاره کرد و گفت: این طرح از نیمه ماه رمضان همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا سالروز شهادت امام علی(ع) ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در اجرای این طرح تاکنون برای چهار هزار و 500 یتیم مددجوی زیر پوشش 16 هزار و 500 نفر به عنوان حامی جذب و هر کودک بصورت میانگین از حمایت مالی چهار خیر بهره مند است.

وی با بیان اینکه 71 درصد حامیان جذب شده در این طرح غیر بومی هستند، گفت: اجرای این طرح از 31 خرداد همزمان با 15 ماه رمضان آغاز و به مدت یک هفته با هدف جلب افراد خیر برای حمایت از ایتام ادامه خواهد داشت.

رضایی همچنین به اجرای طرح اطعام نیازمندان نیز اشاره کرد و افزود: در اجرای این طرح که از اول ماه رمضان آغاز شده هر روز شماری از مددجویان با مشارکت افراد خیر اطعام شده و پیش بینی می شود تا پایان ماه ضیافت الهی تمامی مددجویان زیر پوشش قرار گیرند.

60هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار