نشست اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 21 June 2016

حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ایلام افزود: این روز سرنوشت ساز بنا به تدبیر امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تعیین شد و هر سال موجی از هراس را بر پیکر مستکبران و صهیونیست ها مسلط می کند.

وی روز جهانی قدس را یادگار تاریخی حضرت امام (ره) دانست و تاکید کرد: این مراسم جهانی در واقع نمادی از ظلم ستیزی مسلمانان و عزم راسخ آنان در جهت مبارزه با صهیونیست بین الملل تا آزادی قدس شریف و رهایی ملت ستمدیده و بی دفاع فلسطین اشغالی از بند رژیم اشغالگر است.
چراغی پور یادآور شد: بی تردید این راهپیمایی که مورد توجه ملت های ستمدیده و انسان های آزادیخواه و روشنفکران واقعی جهان نیز است در کانون توجه و دقت رسانه های بیگانه قرار دارد. 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: امروز جهانیان به این نتیجه رسیده اند که فقط فرهنگ و ارزش های اسلامی توان مبارزه با ظلم و استعمار را دارد و در این میان راهپیمایی روز جهانی قدس گواهی بر این ادعا است.
وی با بیان اینکه این روز تاریخی و تاثیرگذار در واقع به معنی جهانی سازی اسلامی مساله فلسطین است، گفت: ضرورت دارد تا با هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم در جهت برگزاری این راهپیمایی تلاش کنیم./م


منبع:ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار