مطلبی که تخت عنوان مرگ تدریجی کارخانه سیمان ایلام/ بیکاری 664 کارگر را تهدید می کند, سیاه نمایی و کذب محض می باشد.
کد خبر: ۲۴۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 22 June 2016
روابط عمومی کارخانه سیمان ایلام در گفتکو با خبرنگار تابناک گفت: مطلبی که تخت عنوان مرگ تدریجی کارخانه سیمان ایلام/ بیکاری 664 کارگر را تهدید می کند, سیاه نمایی و کذب محض می باشد.

ملک زاده در ادامه تصریح کرد: هرچند شرکت سیمان ایلام خود را تنها موظف به پاسخگویی به نشریات رسمی دانسته, رسمیت این پایگاه خبری هنوز در حاله ای از ابهام است، ولی در راستای تنویر افکار عمومی عرض می نمایم که بیان و انتشار مطلب فوق الذکر از اساس حقیقت ندارد .
مسئول روابط عمومی کارخانه سیمان ایلام ادامه داد: این شرکت طبق قانون مطبوعات و رسانه های مجاز، موضوع را از طریق مراجع ذی صلاح  پیگیری می نماید.
ملک زاده متذکر شد:روند تولید در سیمان ایلام سیکل مناسب و منطقی خود را طی می نماید و در این مسیر خللی ایجاد نشده است.
 وی شفاف سازی و تنویر افکار عمومی را یک اصل مهم دانست و گفت: روابط عمومی سیمان ایلام با در نظر گرفتن سیاست های اقتصادی و اجتماعی خود در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی دقیقی از وضعیت کارخانه را صورت خواهد داد.
شرکت سیمان ایلام از سال 77 تولید آزمایشی خود را آغاز کرده و با اجرای طرح توسعه در سال 81 ظرفیت تولید آن به بیش از 5 هزار تن رسید. این شرکت در حال حاضر یکی از مهمترین واحدهای بزرگ صنعتی در استان ایلام و غرب کشور بوده و اقتصاد منطقه و خانواده های زیادی به این صنعت وابسته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
باسلام
اگر روند تولید در کارخانه طبیعی است چرا فاز یک آن بیش از یک ماه است بدون دلیل متوقف شده است و کارگران مرتبا در اعتزاض به کاهش مزایا تحصن میکنند و پرداخت مطالبات پرسنل بازنشسته قطع شده و کسانی که حدود یک سال نیم پیش بازنشسته شده اند هنوز سنوات خود را دریافت نکرده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار