پولادی گفت :
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت:دفع نامناسب زباله های عفونی در گذشته مشکلاتی را در حوزه پسماند در شهر ایلام ایجاد کرده و این مشکل امروز با مشارکت بخش خصوصی مرتفع گردیده است .
کد خبر: ۲۴۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 22 June 2016
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام  گفت:دفع نامناسب زباله های عفونی در گذشته مشکلاتی را در حوزه پسماند در شهر ایلام ایجاد کرده و این مشکل امروز با مشارکت بخش خصوصی مرتفع گردیده است .

به گزارش تابناک ایلام، شاپور پولادی در جلسه کارگروه مدیریت  پسماند استان ایلام با اشاره به خطای عامل انسانی در دفع نخاله های ساختمانی، خواستار استفاده از روش مکانیزه جهت این امر شد.
وی با اشاره به تخلفات صورت گرفته از جانب تعدادی از کامیون داران در زمینه حمل نخاله های ساختمانی، بر شناسنامه دارکردن و بغل نویسی کامیون ها تأکید کرد.
پولادی با اشاره به اینکه ما در زمینه قانون مشکل نداریم بلکه مشکلات ایجاد شده ناشی از ضعف اجرای قانون می باشد، اظهار داشت: پارکینگ ماشین های سنگین و نیمه سنگین در شهر ایلام ایجاد شده است، اما به علت عدم اجرای قانون، کامیون ها کماکان در سطح شهر پارک می نمایند.
وی یکی از معضلات شهر ایلام را دفع نامناسب زباله های عفونی در گذشته برشمرد و اظهار داشت: با کمک بخش خصوصی این معضل حل شده است. لذا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خیلی از مشکلات را از جمله تفکیک زباله خشک و تر از مبدأ را می توانیم حل کنیم. که البته این امر نیازمند فرهنگ سازی توسط رسانه ها نیز می باشد.
 معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به اینکه انجام کار خارج از ضابطه ما را به نتیجه مطلوب نمی رساند، گفت: رعایت ضوابط زیست محیطی در انجام اقدامات عمرانی بسیار ضروری است.
وی تأکید کرد: به منظور مکانیابی محل بازیافت زباله، کمیته ای مرکب از فرمانداری، محیط زیست، منابع طبیعی و شهرداری در این زمینه اقدام لازم را به عمل آورند و ظرف یک هفته نتیجه را اعلام نمایند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
چند سال بیش مکان یابی شده !!در نزدیک صالح اباد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار