رییس تبلیغات اسلامی دهلران از تشکیل گروه‌های تذکر لسانی تحت عنوان «طلایه‌داران» دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۵۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 22 June 2016
رییس تبلیغات اسلامی دهلران از تشکیل گروه‌های تذکر لسانی تحت عنوان «طلایه‌داران» دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین «هادی حسینی» در دیدار با فرماندار دهلران و با اشاره به اول تیر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: عمده وظایف این سازمان در سه بخش فرهنگی و امور تشکل‌ها، هیات‌های مذهبی و امور قرآنی است.

وی عضویت در جلسات، ستادها و شوراهای شهرستانی، حمایت از هیات محوری و مسجد محوری، حمایت از اردوهای زیارتی و سیاحتی، نظارت بر عملکرد هیات‌های مذهبی و جلوگیری از بدعت در آیین‌های مذهبی، تشکیل گروه‌های تذکر لسانی تحت عنوان «طلایه‌داران» و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مداحان از دیگر فعالیت‌های این سازمان در شهرستان دهلران بر شمرد. 

حسینی از اعزام 95 مبلغ در سال گذشته به مناطق مختلف شهرستان برای برگزاری مناسبت‌های مذهبی و مراسم دینی خبر داد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مبارزه با مواد مخدر برای جامعه هدف و برگزاری 40 نشست گفتمان‌های دینی کارگاهی ویژه مدارس از دیگر اقدام‌های این سازمان در سال گذشته است.

 وی با اشاره به فعالیت 120 هیات مذهبی در دهلران، گفت: 22 خانه قرآن روستایی، پنج خانه قرآن شهری، 2 موسسه قرآنی در زمینه‌های آموزش روخوانی و روانخوانی، حفظ، ترجمه و مفاهیم، تفسیر قرآن کریم برای سنین مختلف و ارائه گواهینامه پایان دوره به قبول شدگان در این شهرستان فعالیت دارند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار