مدیر کل بحران استان ایلام با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان دره شهر گفت: این زلزله ها تلفات جانی نداشته است.
کد خبر: ۲۵۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 23 June 2016
مدیر کل بحران استان ایلام با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان دره شهر گفت: این زلزله ها تلفات جانی نداشته است.

به گزارش تابناک ایلام
؛احمد کرمی اظهار کرد: هم ‏اینک کنترل و بررسی‏های لازم از سوی ماموران نیروی انتظامی، فرمانداری دره شهر و امدادگران هلال‌احمر در منطقه زلزله زده در دست انجام است.

وی افزود: در بررسی‏های اولیه که هم ‏اکنون نیز جریان دارد و نیروهای انتظامی و یگان‏های امدادی در منطقه حاضر شده‏اند و مشغول تهیه گزارش از خسارت های احتمالی این زمین لرزه ها هستند.

کرمی با بیان اینکه این زمین لرزه ها تلفات و خسارت جانی نداشته ولی احتمال خسارت‏ مالی وجود دارد، تاکید کرد: نتایج دقیق‏ تر مربوط به خسارت های مالی ناشی از این زمین لرزه ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار دره شهر نیز گفت: بر اساس بررسی های اولیه در خصوص خسارت زمین لرزه های بامداد امروز(پنجشنبه) توسط دستگاه های اجرایی ذیربط تا این ساعت گزارشی در خصوص خسارت مالی به فرمانداری ارائه نشده است.

خیرالله گراوند اظهار کرد: نهادهای مرتبط با ستاد مدیریت بحران شهرستان آمادگی لازم را برای هرگونه حادثه غیر منتظره‌ای دارند و هم اکنون در آماده‌باش هستند.

وی ضمن دعوت مردم شهرستان به آرامش و خونسردی افزود: هیچ مشکل جدی متوجه این شهرستان نیست و همه دستگاه های اجرایی آماده خدمات رسانی هستند.

به گزارش تابناک ایلام،شهرستان دره شهر در جنوب استان ایلام بامداد امروز پنجشنبه چهار بار به لرزه در آمد که شدیدترین این زمین لرزه ها 4.4درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) و در عمق هشت کیلومتری زمین بود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار