فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامي استان با تأکيد بر ترويج و نهادينه نکردن فريضه امر به معروف و نهي از منکر گفت:اقدامات ويتريني جوابگوي نيازهاي فرهنگي جامعه نيست.
کد خبر: ۲۵۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴ 11 July 2016

فرمانده انتظامي استان با تأکيد بر ترويج و نهادينه نکردن فريضه امر به معروف و نهي از منکر گفت:اقدامات ويتريني جوابگوي نيازهاي فرهنگي جامعه نيست.

به گزارش تابناک ایلام، سردار"نورعلي ياري" در نشست کميته عفاف و حجاب اظهار داشت : قرارگاه ضد فرهنگي و سياسي حاکمان سلطه حمله هاي شديدي را عليه باورهاي ديني شروع کرده است.

وي ادامه داد: دشمنان امروز با در اختيار داشتن فضاي رسانه اي و صرف هزينه هاي گزاف سعي دارد مردم ايران اسلامي را از اسلام واقعي دور و خانواده هاي را از فرهنگ ناب محمدي تهي نمايد.

فرمانده انتظامي استان ايلام مقابله با اين توطئه عظيم را نيازمند کار فرهنگي دانست و گفت: فضاي غبار آلودي که در برخي مواقع به رابه هجمه هاي ضدفرهنگي دشمن ايجاد مي شود بايستي با اقدامات فرهنگي دستگاه ها و ترويج فريضه اي امر به معروف و نهي از منکر در جامعه پاک شود.

وي با قدرداني از برخي اقدامات فرهنگي ادارات و نهادهاي دولتي از جمله سپاه پاسداران گفت: در زمينه هاي فرهنگي به دنبال کارهاي ويتريني نباشيم.

سردار ياري با تأکيد بر عمل گرايي به عنوان مولفه اصلي مقابله با جنگ نرم دشمن يادآور شد:پيروزي در جبهه فرهنگي مستلزم کار محتوايي و اصيل ايراني و اسلامي است.

وي ترويج ازدواج هاي ايراني و اسلامي و حمايت از تشکل هاي دانشجويي در حوزه حجاب و عفاف را از راهکارهاي تحقق جامعه سالم و پويا عنوان کردو گفت:بايستي با شناسايي خانواده هاي در معرض آسيب به صورت علمي و ريشه اي در حل آسيب هاگام برداشت.

فرمانده انتظامي استان ايلام در پايان با قدرداني از تلاش ها و برنامه سازي هاي صدا و سيماي مرکز ايلام خواستار توجه جدي مسئولان فرهنگي استان به مقوله عفاف و حجاب به عنوان اولويت برنامه اي اجتماعي شد.

امنيت رواني جامعه مستلزم توجه جدي به مقوله عفاف و حجاب

دکتر"کلثوم خليلوند" مشاور استاندار و مديرکل امور زنان و خانواده استانداري ايلام در اين نشست گفت: جنگ نرم دشمن در صدد است حيا و عفت را در جامعه کم رنگ کند.

وي مقوله حجاب و عفاف را موضوعي فرهنگي دانست که ترويج و گسترش آن نيازمند کار فرهنگي و مستلزم عزم همگاني است.

مديرکل امور زنان و خانواده استانداري ايلام تصريح کرد:امروز تحقق امنيت رواني جامعه مستلزم توجه جدي به مقوله عفاف و حجاب است.

کمبود اعتبارات ، مشکل جدي برنامه هاي فرهنگي

"علي محمد نياکان"مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز طي سخناني از کمبود اعتبارات به عنوان مهمترين دغدغه دستگاه هاي فرهنگي ياد کرد و تصريح کرد: کار فرهنگي زمان بر و نيازمند به صرف هزينه است.

وي با تأکيد بر احصاء نقاط ضعف و قوت فعاليت دستگاهها در حوزه فرهنگ حجاب و عفاف گفت: فعاليت ها در اين حوزه بايستي در قالب چارچوب منظمي اجرايي شود.

حجاب و عفاف رابطه مستقيمي با امنيت دارد

"حجت الاسلام بهمن جوشقاني" رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان ايلام در اين نشست مقابله با آسيب هاي اجتماعي را در جامعه مستلزم توجه جدي به مقوله عفاف و حجاب دانست و گفت: نهادينه شدن مقوله حجاب و عفاف بايستي از درون خانواده ها شروع شود.

وي با اشاره به اينکه موضوع حجاب و عفاف ارتباط مستقيمي با تحقق امنيت اجتماعي پايدار دارد يادآور شد: ترويج باورهاي ديني و اعتقادي مي تواند جامعه را در برابر آسيب هاي اجتماعي واکسينه کند.

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان ايلام در پايان بر گسترش و ترويج فريضه امر به معروف و نهي از منکر در جامعه به عنوان راهکار مقابله با بدحجابي و بدپوششي در جامعه تأکيد کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
به نظرمن همه چیزازدرون خانواده هاشروع میشود وباید هرکاری که صورت میگیردباهدف آگاه سازی وآموزش خانواده ها باشدمن به عنوان یک معلم نمی تونم دانش آموز دختری روکه خانوادش درجریان مشکلات اخلاقی ورفتاریشه واین مسایل رودردنیای امروزطبیعی میدونن روقانع کنم که رفتارشواصلاح کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار