رویدادهای خبری ورزشی استان ایلام؛
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه ورزش وجوانان طی گزارشی نتایج ارزیابی عملکرد سال 94 ادارات کل ورزش و جوانان استان ها را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۵۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 12 July 2016
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه ورزش وجوانان طی گزارشی نتایج ارزیابی عملکرد سال 94 ادارات کل ورزش و جوانان استان ها را اعلام کرد.

استان ایلام موفق به کسب رتبه دوم در گروم سوم ارزیابی ادارات کل استانهای کشور شد.
به گزارش تابناک ایلام،مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه ورزش وجوانان طی گزارشی نتایج ارزیابی عملکرد سال 94 ادارات کل ورزش و جوانان استان ها را اعلام کرد که بر اساس آن، ادارات ورزش و جوانان استانها به سه گروه تقسیم شده بودند . 
سیروس احمدی بیان کرد : استان ایلام پس از قرار گرفتن در گروه سوم موفق به کسب رتبه دوم عملکرد در گروه خود شد . گروه اول ارزیابی ها شامل استان های گیلان، مازندران، فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان و آذربایجان شرقی می شود که ادارات کل ورزش و جوانان استان های اصفهان، خوزستان و مازندران رتبه های اول تا سوم این گروه را به خود اختصاص دادند.مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان ، گروه دوم را متشکل از یازده استان یزد، زنجان، لرستان، کرمان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، اردبیل، آذربایجان غربی، گلستان و البرز عنوان کرد که اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در جایگاه نخست و استان های کرمانشاه و همدان در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.
وی در ادامه و در خصوص برترین های گروه سوم اظهار داشت: این گروه شامل دوازده استان خراسان شمالی و جنوبی، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم، سمنان،‌ ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان است که ادارات کل ورزش و جوانان استان های قم ، ایلام و سمنان موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

***
پورشیب: باتصویب لایحه استخدام قهرمانان در دولت ،بسیاری از دغدغه های ورزشکاران رفع می شود.

 ذبیح الله پورشیب دارنده مدال طلای بازی های آسیایی کاراته و قهرمان کشور،  تصویب آئین نامه استخدام قهرمانان در هیات دولت، افزود: اتفاقی خجسته است که از شنیدن آن بسیار خوشحال شدم چرا که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و آماتور از آینده شغلی خود ناامید بودند و دغدغه شغل را مانعی برای رشد ورزشی و رسیدن به مراحل قهرمانی می دانستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تصویب این لایحه امیدی در دل خانواده ورزش به خصوص قهرمانان ایجاد شد که در حین و بعد از قهرمانی مشکلی در خصوص شغل و به طبع آن وضعیت معیشتی خود نداشته باشند و تنها به اهتزاز پرچم کشور در میادین بین المللی فکر کنند.

پورشیب با بیان این که بیست و هشت سال سن دارد و بیش از یازده سال در تیم ملی فعالیت می کند، گفت: تا کنون شغل و درآمدی که با روند قهرمانی تداخل نداشته باشد، نداشته ام و به همین منظور از شنیدن این خبر روحیه ای مضاعف گرفتم و برای ورزشکاران رده های پایه که این دغدغه شان رفع شد بسیار خوشحالم.

کاراته کای سنگین وزن ایران در ادامه از تلاش های دکتر گودرزی برای تصویب لوایح یاری کننده ورزش تقدیر کرد و گفت: چندین سال بود که بسیاری از افراد به دنبال عملیاتی کردن این اقدام بودند که میسر نشد اما با تلاش های بی دریغ تیم حاضر در وزارت ورزش و جوانان این مهم تحقق یافت.

وی در پایان گفت: دکتر گودرزی از دل جامعه ورزش بیرون آمده و با همه دغدغه های این حوزه آشناست، پس اقدامات مدیریتی وی چیزی جز صلاح و خیر ورزش و جوانان نیست؛ به همین خاطر امیدوارم با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد تا ورزشکاران و جوانان از تصمیمات مدیریتی این مقام مسئول منتفع شوند.


***
سه فوتبالیست ایلامی به اردوی تیم ملی بانوان زیر 19 سال دعوت شد.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای از خانم ها مهسا شریفی، شکیلا محمودی و هانیه مختاری فرد سه فوتبالیست نوجوان ایلامی ، جهت حضور در چهارمین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال دعوت به عمل آورد. مختاری فرد در سه اردوی قبلی تیم ملی نیز حضور داشته است . این اردو در هفته پایانی تیر ماه در آکادمی ملی فوتبال واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می گردد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار