رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان دفاع اشرف دیرکوند مقدم از پایان نامه رساله دکتری خودگفت: رشد بی قاعده آسیب های روانی و اجتماعی چون اعتیاد، خودکشی، دیگرکشی، بیکاری و... حاصل کمبودها و محرومیت های مزمن است.
کد خبر: ۲۶۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 18 July 2016
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان دفاع اشرف دیرکوند مقدم از پایان نامه رساله دکتری خودگفت: رشد بی قاعده آسیب های روانی و اجتماعی چون اعتیاد، خودکشی، دیگرکشی، بیکاری و... حاصل کمبودها و محرومیت های مزمن است.


به گزارش تابناک ایلام
؛اشرف دیرکوند مقدم اولین دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی مرکز تحقیقات پیشگیری از آسیب های اجتماعی روانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از پایان نامه ی خود دفاع کرد.

این پایان نامه با موضوع کیفیت زندگی دوران یائسگی در زنان نابارور، طراحی و روان سنجی یک ابزار با حضور اساتید برجسته علمی استان و کشور مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

این پایان نامه توسط دکتر علی دل پیشه رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام راهنمایی شده و مشاوره علمی آن توسط دکتر علی منتظری رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی صورت گرفته است.

مشاور آماری پایان نامه کیفیت زندگی دوران یائسگی در زنان، طراحی و روانسنجی یک ابزار توسط دکتر «کوروش سایه میری» از اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایلام انجام شده است.

در پایان این مراسم 2داور خارج از دانشگاه نیز این پایان نامه را داوری کردند که در جریان تدوین این پایان نامه بیش از 3 مقاله استخراج و در مجلات معتبر به چاپ رسیده است که این مهم، از آیتم های موفقیت این رساله بشمار می رود.

بعد از انجام دفاع از این پایان نامه توسط اشرف دیرکوند مقدم به عنوان اولین فارغ التحصیل مرکز تحقیقات پیشگیری از آسیب های اجتماعی و روانی دانشگاه علوم پزشکی، هیئت دواران مشروط به انجام تصحیحات مطرح شده، این پایان نامه را با نمره 19.75 قبول اعلام کردند.

دکترعلی دلپیشه در جریان دفاع این دانشجو از رساله دکتری خود اظهار کرد: رشد بی قاعده آسیب های روانی و اجتماعی چون اعتیاد، خودکشی، دیگرکشی، بیکاری و... حاصل کمبودها و محرومیت های مزمن است.

وی افزود: برای بررسی و رسیدگی به وضعیت چالش ها و مشکلات اجتماعی و روانی استان مرکز تحقیقات پیشگیری از آسیب های روانی و اجتماعی با همت دانشگاه علوم پزشکی ایلام راه اندازی شد.

دلپیشه یادآور شد: اولین دانشجوی دکترای از پایان نامه خود دفاع کرد که امید است فعالیت این مرکز برای رفع یا کاهش مشکلات روانی و اجتماعی استان شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار