مدیر آب و فاضلاب شهری دره‌شهر از برخورد با انشعابات غیرمجاز در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 18 July 2016

مدیر آب و فاضلاب شهری دره‌شهر از برخورد با انشعابات غیرمجاز در این شهر خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، «امیر نادی» اظهار کرد: ایجاد شکستگی‌های متعدد، وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق مختلف شهر دره‌شهر را از مشکلات اصلی این شهر عنوان کرد.

مدیر آب و فاضلاب شهری دره‌شهر با بیان اینکه وجود انشعابات غیرمجاز در شهر قابل قبول نیست، افزود: در شرایطی که شهروندان قانونمند در فصول گرم سال با کم‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند وجود این انشعابات پذیرفتنی نیست.

نادی با اشاره به وضعیت شبکه توزیع آب این شهر اضافه کرد: قدیمی و مستهلک بودن شبکه آبرسانی شهر و نیز سختی و وجود موانع طبیعی مانند ساخت و ساز بر روی شبکه شهری از جمله دلایل تعدد شکستگی‌ها در دره‌شهر است.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه جنس بخش‌هایی از شبکه آب شهر دره‌شهر آزبست و قدیمی است، هنگام بروز شکستگی در این بخش از شبکه به دلیل عدم وجود لوله از آن جنس و سایز را یکی از موانع رفع به موقع و سریع این شکستگی‌ها برشمرد.

مدیر امور آبفای دره‌شهر انجام ساخت و ساز بر روی بخش‌های از شبکه، وجود معابر باریک که امکان ورود دستگاه‌های حفاری در آن معابر را غیر ممکن کرده را از مشکلات شبکه شهری اعلام و عنوان کرد: مسولان در خصوص تخصیص اعتبارات کافی برای تعویض شبکه‌های قدیمی و فرسوده باید اهتمام جدی داشته باشند .

نادی در پایان بر عزم جدی امور آبفای دره‌شهر برای تامین آب کافی و سالم برای شهروندان و نیز رفع شکستگی‌ها و قطع انشعابات غیرمجاز در کوتاهترین فرصت ممکن تاکید کرد./م




منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار