در نشست کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی سال 95اعلام شد که از ظرفیت پشتیبانی استان های معین همدان، اصفهان و لرستان و سایر استان های کشور نیز استفاده شود.
کد خبر: ۲۶۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 18 July 2016
در نشست کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی سال 95اعلام شد که از ظرفیت پشتیبانی استان های معین همدان، اصفهان و لرستان و سایر استان های کشور نیز استفاده شود.


به گزارش تابناک ایلام
؛حشمت اله عسگری روز دوشنبه در نشست کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی سال 95 اظهار کرد: سال گذشته خلاء هایی در بحث اسکان و پذیرایی از زائران اربعین با توجه به حجم ورود و خروج آنان از مرز بین المللی مهران وجود داشت که این نارسایی ها شناسایی و برطرف خواهد شد.

وی افزود: اربعین و حرکت مردم بسوی عتبات عالیات در این ایام خاص یک حرکت ملی است و نیازمند همکاری و مشارکت حداکثری بخش های دولتی، غیر دولتی، مردمی و خیرین است.

معاون اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: باید برنامه ریزی و تقسیم کار در پذیرایی و اسکان زائران صورت گیرد تا در این راستا با مدیریت چند گانه مواجه نشویم و به عنوان پشتیبان از موکب ها به صورت مناسب حمایت کنیم تا خدمات مطلوب و بسیار قابل قبولی به زائران ارائه دهند.

عسگری گفت: به دنبال افزایش رضایت زائران اربعین حسینی هستیم و باید همه مسایل و مشکلات زائران در خصوص اسکان، پذیرایی و خدمات دهی در ایام خاص به ویژه در بازگشت زائران و در ساعت شب به صورت مطلوب و مناسب برطرف شود.

وی خواستار شناسایی مسائل و مشکلات زائران حسینی در بحث اسکان و پذیرایی شد و گفت: در نشست آتی باید این مسایل دسته بندی و راهکار عملیاتی برای رفع آنها برطرف شود.

در این نشست همچنین اعلام شد که از ظرفیت پشتیبانی استان های معین همدان، اصفهان و لرستان و سایر استان های کشور نیز استفاده شود.

به گزارش تابناک ایلام، درایام اربعین سال گذشته بیش از دو میلیون و 500 هزار نفر از مرز بین المللی مهران برای زیارت عتبات عالیات تردد داشتند.

مرز بین المللی مهران در فاصله 85 کیلومتری مرکز ایلام به واسطه برخورداری از کوتاهی مسافت و امنیت یکی از کانون های پرتردد زائران حسینی است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار