مهندس کاظم زاده در دانشگاه ایلام؛
تمام توانم را برای پیشرفت علمی استان و همچنین افتتاح پروژه های علمی مختلف که می‌تواند موجب پیشرفت ایلام شود، به کار خواهم گرفت.
کد خبر: ۲۶۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 18 July 2016
مهندس مهرشاد کاظم ‌زاده نماینده شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره  با هیئت رئیسه دانشگاه ايلام دیدار كرد.
در اين ديداردکترمحمد علی‌اکبری رئیس دانشگاه ايلام ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای مهندس كاظم زاده گفت: دانشگاه ایلام آمادگی کامل برای افتتاح ساختمان آموزشکده کشاورزی دهلران با 5700 مترمربع زیربنا شامل کلاس‌های درس، آزمایشگاه‌، سالن جلسات و ساختمان اداری در انتظار تخصیص بودجه برای تجهیز است تا در آینده نزدیک مردم شهرستان دهلران از خدمات آن بهره‌مند شوند که با پی گیری‌هايی که در وزارت علوم صورت گرفته ، امیدواریم به زودی این بودجه در اختیار ما قرار گیرد.
مهندس کاظم‌زاده منتخب حوزه جنوبی استان درمجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور درجمع هیئت رئیسه دانشگاه ایلام بیان داشت: هدف اصلی این نشست آشنایی با دوستانم در دانشگاه است تا درآینده از هم‌اندیشی دانشگاهیان بهره‌مند شویم و بتوان قدم‌های مناسبی در مسیر برطرف کردن مشکلات استان برداریم.
وي با اشاره به مسئولیت خطیر نمایندگان مجلس، افزود: با توجه به نیاز به دریافت اطلاعات صحیح برای پیگیری و رفع مشکلات و همچنین تصمیم‌گیری و منتج شدن آن به نتیجه مناسب، اینجانب دست همکاران عزیزم در دانشگاه را می‌فشارم.
منتخب حوزه جنوبی استان درمجلس شورای اسلامی گفت: همان گونه که دکترعلی‌اکبری با پیگیری‌های ملی و به موقع توانسته زمینه پیشرفت را دراين دانشگاه را فراهم آورد، ما هم باید به همین طریق پیگیر مطالبات به حق مردم از مسئولان کشورباشيم.
مهندس کاظم ‌زاده ضمن تقدیر از پیگیری‌های رئیس دانشگاه ايلام در خصوص نهایی شدن پروژه آموزشکده کشاورزی دهلران، گفت: تمام توانم را برای پیشرفت استان و همچنین افتتاح این آموزشکده که می‌تواند موجب پیشرفت شهرستان دهلران شود، به کار خواهم گرفت.
شادمهر کاظم زاده منتخب مردم حوزه ی جنوبی استان ایلام در شهرستانهای دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره می باشد که با نزدیک به 445 هزار رای مردم راهی بهارستان شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
اقای مهندس کاظم زاده ، بابت پیگیری دانکده کشاورزی در دهلران متشکریم. اما شما پیگیر مسایل ارزشمند دیگری چون مرز چلات بشوید بهتراست و با نگاهی به حوزه شمال که چگونه مهران را بهانه ساخت جاده و رستوران و هتل و غیرو کردند، پس هنرانست که شما نیز چنین مسایلی را پیگیری کنید و به یقین بدانید که با افتتاح مرز چلات نرافیک مهران هم کم میشود و دو شهرستان ابدانان و دره شهر از بن بست در می ایند و زوار استان های لرستان و مرکزی و اصفهان از این شهرستان ها بسمت مرز دهلران میرونذ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار