رئیس هیات تیراندازی بانوان ایلام گفت:آرمیتا صادقیان بانوی تیرانداز 13 ساله ایلامی موفق به کسب مقام چهارم کشوری در رشته تفنگ بادی شد.
کد خبر: ۲۶۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 18 July 2016

رئیس هیات تیراندازی بانوان ایلام گفت:آرمیتا صادقیان بانوی تیرانداز 13 ساله ایلامی موفق به کسب مقام چهارم کشوری در رشته تفنگ بادی شد.


به گزارش تابناک ایلام
؛کبری غیاثی اظهار کرد: سومین مرحله مسابقات کشوری تیراندازی تفنگ بادی در بخش بانوان با حضور 110 تفنگدار و از هر استان سه ورزشکار با رقابتی سخت برگزار شد که نونهال ایلامی موفق به راهیابی به فینال این مسابقات شد.

وی افزود: این دختر نوجوان ورزشکار عضو ثابت تیم ملی تیراندازی در رشته تفنگ بادی و جز هشت نفر راه یافته به فینال این مسابقات است که در مسابقات وردکاپ جام جهانی آذربایجان نیز که با حضور 80 کشور جهان و 640 ورزشکار در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد یکی از 19 ورزشکار دعوت شده است که با توجه به شرایط سنی توانست رقابت خوبی به نمایش گذارد.

وی عنوان کرد: مسابقات ورد کاپ به منظور حفظ آمادگی ورزشکاران برای شرکت در رقابت های برون مرزی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تشکیل شد که صادقیان در آن حضور داشت.

غیاثی ادامه داد: بیش از 10 نفر تیرانداز بانوی ایلامی به مسابقات کشوری در 2 رشته تفنگ بادی و تپانچه در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اعزام شدند که علاوه بر کسب مقام چهارم توسط آرمیتا صادقیان سه ورزشکار دیگر دختر استان در رده نوجوانان موفق به کسب ورودی برای مسابقات بعدی کشوری شدند که این تیراندازان عبارتند از پگاه عزت پناه، نگار عزت پناه و آتوسا رحیم پور هستند.

وی تاکید کرد: ورزش تیراندازی با وجود کمبود امکانات و تجهیزات در استان از رتبه خوب و قابل قبولی در سطح کشور برخوردار است و این نشان از توانمندی های ورزشکارانمان در این رشته است.

مرحله سوم رقابت های تیراندازی با حضور 110 ورزشکار در 2 گروه صبح و ظهر با راهیابی هشت نفر به فینال و در رقابتی جذاب و تنگاتنگ خانم حسنا توتون چی از خوزستان، مریم شفیعی پور و فاطمه ابراهیمی هر 2 از تهران به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار