مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر گفت: ازشناسایی وجذب 130 حامی ایتام دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۶۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 19 July 2016
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر گفت: ازشناسایی وجذب 130 حامی ایتام دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛آیت اله رشیدی اظهار کرد: هر سال در ماه پرخیر و برکت رمضان با تدابیر اتخاذ شده اطعام محرومان، اکرام ایتام، جذب حامی، جمع آوری فطریه و جذب کمک های نقدی و غیر نقدی مردم سخاوتمند یکی از برنامه های این نهاد است.

وی افزود: به لطف خداوند و همت والای مردم نوعدوست و تلاش مجموعه کارکنان ضمن جذب 130 نفر حامی مبلغ 800 میلیون ریال کمک مردمی جذب شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از افزایش 10 درصدی برخوردار است.

مدیر کمیته امداد دره شهر یادآور شد: مردم فهیم شهرستان بویژه حامیان نیکوکار سعی می کنند در این ماه پر خیر و برکت جهت پر کردن توشه آخرت خود از آنچه در توان دارند به ایتام و نیازمندان انفاق کنند تا این قشر نیازمند و آبرومند جامعه در قالب اجرای طرح مفتاح الجنه از ضیافت افطاری و تهیه و توزیع غذایی گرم برخوردار باشند.

رشیدی افزود: از مجموع مبالغ جمع آوری شده 77 میلیون ریال مربوط به جمع آوری زکات فطره عام، سادات و کفارات بود که پس از واریز به حساب امداد در کمترین زمان ممکن میان خانواده های نیازمند توزیع شده، همچنین چهار میلیون و و 800 هزار ریال نیز مربوط به جمع آوری کمک به مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس بوده است.

به گفته وی، از دیگر برنامه های این نهاد مردمی در ماه مبارک رمضان اجرای طرح مفتاح الجنه است که به عنوان برنامه محوری با همکاری و همراهی روحانیت معظم و مسئولان ادارات و نهادها ضمن سرکشی از خانواده های تحت حمایت بسته های غذایی شامل برنج، روغن، مرغ به ارزش 120 میلیون ریال بین 169 خانوار توزیع شده است.

وی تاکید کرد: 130 نفر حامی در این ماه مبارک جهت سرپرستی از 163 نفر از ایتام و محسنین تحت حمایت جذب شده اند که هم اکنون در مجموع یک هزار و 784 حامی بصورت بومی و غیر بومی سرپرستی 363 نفر از ایتام و محسنین تحت حمایت این شهرستان را عهده دار شده اند که از حمایت های همه جانبه این عزیزان برخوردار می شوند.

شهرستان 55 هزار نفری دره شهر در 100 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و چهار هزار و 500 نفر در قالب بیش از یک هزار و 590 خانوار در این شهرستان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار