مدیر آموزش و پرورش ایوان ازاجراشدن طرح هجرت در16مدارس این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۶۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 19 July 2016
مدیر آموزش و پرورش ایوان ازاجراشدن طرح هجرت در16مدارس این شهرستان خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام
؛علیرضا پناهی اظهار کرد: طرح هجرت که به تازگی شروع شده در قالب آماده سازی فضای آموزشی با مشارکت 200 دانش آموز ایوانی اجرا می شود.

وی افزود: این طرح با هدف استفاده از نیروی جوان دانش آموزی در تعمیر و تجهیز مدارس، مشارکت آنها در فعالیت های عمرانی و فضاهای آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و افزایش روحیه مسئولیت پذیری به مرحله اجرا در آمده است.

پناهی تاکید کرد: قبل از اجرای این طرح با مدارس جهت اعلام مشکلات مکاتبه شد و واحد های آموزشی که مشکلات و نقص های بیشتری داشتند در اولویت بازسازی قرار گرفتند.

وی یادآور شد: دانش آموزان مشارکت کننده در این طرح بعد از سازماندهی در امور رنگ آمیزی، نقاشی و خطاطی دیوارها و تعمیر و تجهیز مدارس در کنار یک استاد کار به فعالیت می پردازند.

پناهی با بیان که اعتبار تخصیص یافته به این طرح امسال و سال گذشته یکسان است، گفت: اعتبار اختصاص یافته به این طرح امسال 87 میلیون ریال است ضمن اینکه 120 میلیون ریال نیز برای ایزوگام بام مدارس اختصاص یافته است.

وی از جمله نکات مثبت این طرح را کاهش هزینه های آموزش و پرورش برای نوسازی و تعمیرات واحدهای آموزشی و دستمزد پیمانکاران اعلام کرد و افزود: در پایان این طرح برای تشویق دانش آموزان اردوی تفریحی و جوایزی در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش ایوان اضافه کرد: این طرح با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش، بسیج سازندگی و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تا پایان شهریورماه اجرا می شود.

بیش از هشت هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 96 مدرسه شهرستان ایوان مشغول به تحصیل هستند.

شهرستان 55 هزار نفری ایوان در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار