ایلام دارای سه استخر خصوصی و هفت استخر متعلق به ادارات و ارگان های دولتی است که استفاده از این اماکن برای علاقه مندان به ورزش مفرح شنا آزاد است.
کد خبر: ۲۶۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 20 July 2016
ایلام دارای سه استخر خصوصی و هفت استخر متعلق به ادارات و ارگان های دولتی است که استفاده از این اماکن برای علاقه مندان به ورزش مفرح شنا آزاد است.

به گزارش تابناک ایلام
؛عبدالرضا عزیزی اظهار کرد: متصدیان استخرها ملزم به رعایت نکات بهداشتی به ویژه در فصل گرما برای جلوگیری از بروز هر گونه آلودگی و بیماری هستند.

وی افزود: این اماکن به صورت ماهانه از نظر کلرسنجی، کنترل کیفی و بهداشت مکان و فضا مورد بررسی بازرسان مرکز بهداشت قرار می گیرند و در صورت مشاهده آلودگی و رعایت نکردن بهداشت برابر قانون با استخرهای متخلف برخورد می شود.

عزیزی گفت: سال گذشته سه مورد تخلف بهداشتی در استخرها مشاهده شد که این تخلفات منجر به پلمپ هر سه مکان ورزشی گردید، امسال نیز چهار مورد اخطاریه برای برخی از این اماکن صادر شده که در مراحل اولیه منجر به تخلیه آب استخر شده و در صورت مشاهده مجدد، اقدام به پلمپ آنها می شود.

وی اعلام کرد: کلاس های آموزشی و توجیهی برای جلوگیری از آلودگی و بالا بردن سطح کیفی استخرها در این شهرستان برگزار شده و امیدواریم هم متصدیان هم شناگران اصول بهداشتی را رعایت و از بروز بیماری منتقله در استخرها پیشگیری کنند.

عزیزی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته کار کنترل سطح بهداشتی استخرها در فصل تابستان تشدید می شود و استخرهای دارای سابقه تخلف و عدم رعایت بهداشت کنترل بیشتر و بازرسی و نمونه برداری ها آب این اماکن در ماه به 2 یا سه بار افزایش می یابد.

ایلام دارای سه استخر خصوصی و هفت استخر متعلق به ادارات و ارگان های دولتی است که استفاده از این اماکن برای علاقه مندان به ورزش مفرح شنا آزاد است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار