مرد ۴۵ ساله که با ضربات متعدد جسم سخت مادر ۶۵ ساله‌اش را به قتل رسانده بود ادعا کرد مادرش با باز گذاشتن شیر فلکه گاز قصد داشته او را بکشد. متهم در اختیار کاراگاهان اداره دهم قرار دارد.
کد خبر: ۲۶۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵ 21 July 2016
مرد ۴۵ ساله که با ضربات متعدد جسم سخت مادر ۶۵ ساله‌اش را به قتل رسانده بود ادعا کرد مادرش با باز گذاشتن شیر فلکه گاز قصد داشته او را بکشد. متهم در اختیار کاراگاهان اداره دهم قرار دارد.

ساعت نه و ۲۰ دقیقه صبح امروز ماموران کلانتری مجیدیه در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر از قتل پیرزنی ۶۵ ساله با ضربات متعدد جسمی سخت دادند. پس از این با حضور بازپرس مرادی به همراه تیمی از کارآگاهان امور جنایی اداره دهم پلیس آگاهی در محل کشف جنایت, واقع در یکی از خیابان های محدوده میدان رسالت رمزگشایی از راز قتل پیرزن را در دستور کار خود قرار دادند.

قاتل که در همان ساعات اولیه این رخداد دستگیر شده بود زمانیکه در برابر بازپرس پرونده قرار گرفت گفت: شب گذشته در حالیکه در خانه خواب بودم متوجه بوی گاز شدم. به سراغ فلکه شیر گاز رفتم و فهمیدم مادرم بدون اینکه من بفهمم خانه را ترک کرده است و با باز گذاشتن شیر گاز قصد قتل من را دارد. من در همان لحظه گوشت کوب را برداشتم و پشت در خانه کمین کردم تا مادرم برگردد. زمانیکه او به خانه آمد او را گرفتم و به سمت آشپزخانه بردم و کشتم.

شواهد ماجرا در مورد قتل انجام گرفته صحت حرف های قاتل ۴۵ ساله را اثبات می کرد و بر اساس نظریه تیم پزشکی قانونی حاضر در محل نیز مشخص شد این زن پیر با وارد آمدن ضربات گوشکوب به سر و سینه‌اش به قتل رسیده است. زمانیکه بازپرس کشیک از این مرد قاتل با هویت مسعود انگیزه اش را درباره قتل پرسید او گفت مادرم همانطور که پدر و پسر برادرم را به قتل رسانده بود قصد داشت مرا نیز بکشد. مادرم حدود ده سال پیش در شهر عباس آباد مازندران در یکی از زمین های پدرم با ضربات چاقو او را به قتل رساند تا زمین های کشاورزی پدرم را تصاحب کند. حالا نیز من مانند پدرم مانعی بودم برای رسیدن او به اموال و او شب گذشته با باز گذاشتن شیرگاز قصد داشت مرا بکشد. من پس از مرگ پدرم آنقدر حال روحی ام بد شد که زنم را طلاق دادم و با مادرم در این منزل مسکونی ساکن شدم. پس از پیش آمدن آن ماجراها من روزی حدودا بیست قرص اعصاب مصرف می کردم.

پس از ثبت این ادعاهای عجیب و غیر قابل باور مرد قاتل, به دستور بازپرس مرادی قاتل در اختیار اداره دهم آگاهی قرار گرفت تا صحت و سقم ماجرا و ادعاهای عجیب او مشخص شود و بزودی تحقیقات در زمینه زوایای تاریک و پنهان این قتل آغاز خواهد شد. جسد با دستور بازپرس جنایی به اداره پزشکی قانونی منتقل شد تا علت دقیق مرگ مقتول ۶۵ ساله تعیین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار