مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از راهیابی وزنه‌بردار ایلامی به مسابقات المپیک ریو خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 22 July 2016

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام  از راهیابی وزنه‌بردار ایلامی به مسابقات المپیک ریو خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛بهروز حیدرزاده اظهار داشت: علی هاشمی ورزشکار ارزنده و مقتدر استان ایلام در ترکیب ملی پوشان وزنه‌برداری المپیک ریو جای گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: هاشمی در برنامه رکوردزنی تیم ملی حضور یافت و با ثبت رکوردهای قابل قبول در ترکیب 5 وزنه‌بردار اعزامی به المپیک ریو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مسابقات المپیک ریو علی هاشمی در دسته 94 کیلوگرم بر روی تخته می‌رود، ادامه داد: تیم ملی وزنه‌برداری کشور یازدهم مرداد ماه به دهکده بازی‌های ریو 2016 اعزام می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزشی استان ایلام و این ورزشکار ارزنده تبریک می‌گویم. امیدواریم در رقابت‌های ریو بار دیگر برای استان ایلام و کشور مقدس جمهوری اسلامی با کسب مدال‌های برتر افتخارآفرینی کند.

حیدرزاده تصریح کرد: استان ایلام دارای ورزشکاران قدری در رشته‌های مختلف ورزشی بوده که علی هاشمی وزنه‌بردار ایلامی نمونه‌ای از ورزشکاران قدر و موفق استان ایلام است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: این ورزشکار توانسته است با حضور در میادین مختلف ورزشی برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کند و بارها پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار