رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ؛
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت:توجه به حجم زیاد حضور زائران حسینی در ایام اربعین در این استان و برغم بسیج همگانی این دستگاه برای کنترل و نظارت بر قیمت کالا و خدمات اما در برخی موارد باز شاهد بی نظمی هایی بوده ایم که امسال با تدابیر لازم این مشکلات بر طرف می شود.
کد خبر: ۲۶۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 23 July 2016
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت:با توجه به حجم زیاد حضور زائران حسینی در ایام اربعین در این استان و برغم بسیج همگانی این دستگاه برای کنترل و نظارت بر قیمت کالا و خدمات اما در برخی موارد باز شاهد بی نظمی هایی بوده ایم که امسال با تدابیر لازم این مشکلات بر طرف می شود.


به گزارش تابناک ایلام،"یاراله نصیری "روز جمعه اظهار کرد: بخش خصوصی، بازاریان و اصناف و خیران ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به تامین مایحتاج مورد نیاز پذیرایی از زائران حسینی دارند و اینکه سال گذشته با حضور فعال و چشمگیر خود عملکرد خوب و کارنامه درخشانی بجا گذاشتند.
نصیری تاکید کرد: امسال با جذب این کمک ها سعی می شود که کار اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در استان ایلام به خوبی انجام گیرد و زائران با رضایتمندی بیشتری استان را ترک کنند.
عضو کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان ایلام گفت: استفاده از ظرفیت استان های معین و سایر استان ها برای پذیرایی، حمل و نقل، اسکان و ارائه خدمات مطلوب به زائران لازم است تا در ایام اربعین، این حرکت ملی به نحو شایسته و با رضایتمندی حداکثری به سرانجام برسد.
نصیری ابراز امیدواری کرد که با فراهم شدن تمهیدهای لازم از سوی این سازمان کار نظارت، کنترل و پشتیبانی از زائران در راستای رفاه حال آنان و جلوگیری از اجحاف در حق زائران به خوبی انجام شود.
به گزارش ایرنا، در ایام اربعین بر اساس آمار سال گذشته بیش از دو میلیون نفر از مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات مشرف شدند که پیش بینی می شود با توجه به محدودیت در برگزاری حج امسال، آمار سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی افزایش چشمگیری داشته باشد.
مرز بین المللی مهران در فاصله 95 کیلومتری مرکز ایلام به واسطه کوتاهی مسافت تا مرکز عراق و برخورداری از امنیت یکی از کانون های پرتردد زمینی کشور بشمار می رود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار