معاون استاندار:
مرز بین المللی مهران در فاصله 95 کیلومتری مرکز ایلام بدلیل برخورداری از امنیت و کوتاهی مسافت تا مرکز عراق یکی از پرتردد ترین مبادیهای رسمی کشور به کشور عراق بشمار ی رود.
کد خبر: ۲۶۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 23 July 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری اظهار کرد: کمتر از چند ماه تا ماه محرم و صفر و برگزاری آیین اربعین حسینی باقی مانده لاست و باید آمادگی لازم از هر نظر به ویژه در زمینه تامین ماشین آلات حمل و نقل زائران (اتوبوس، مینی بوس) و دیگر خودروهای خدمات رسان از جمله موتور سیکلت و آمبولانس داشته باشیم.

وی افزود: بانک اطلاعاتی ماشین آلات و اطلاعات دقیق از وضعیت نوع خودروهای مورد نیاز در امور خدمات رسانی به زائران در کمترین زمان ممکن کمک زیادی به رفع گره های ترافیکی و تسهیل در تردد زائران می کند.

عسگری تاکید کرد: با تکیه بر تجربه های سال های قبل با رفع خلاها، کمبودها و نارسایی ها می توان برنامه ریزی منظمی برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی در این ایام انجام داد.

وی از همه دستگاه های دولتی و خصوصی استان و کشور خواست تا همراهی و همکاری بیشتری با استان ایلام در برگزاری آیین پیاده روی اربعین حسینی که به یک حرکت ملی در سال های اخیر تبدیل شده، داشته باشند.

معاون استاندار ایلام گفت: به ویژه در زمان بازگشت زائران از آیین اربعین در مرز بین المللی مهران گاهی آمار به بیش از 100 هزار نفر در یک شبانه روز می رسد که باید همه امکانات و منابع برای ساماندهی و تسهیل اسکان، پذیرایی، جابجایی و خدمات دهی به آنان بسیج شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و تمهیدهای صورت گرفته و با توجه به پیش بینی افزایش آمار تردد زائران نسبت به سال قبل، زائران حسینی با رضایتمندی بیشتری استان ایلام را پس از پایان آیین اربعین ترک کنند.

به گزارش تابناک ایلام، مرز بین المللی مهران در فاصله 95 کیلومتری مرکز ایلام بدلیل برخورداری از امنیت و کوتاهی مسافت تا مرکز عراق یکی از پرتردد ترین مبادیهای رسمی کشور به کشور عراق بشمار ی رود.

سال گذشته بر اساس آمار رسمی بیش از دو میلیون نفر با بیش از 30 هزار دستگاه اتوبوس و صدها خودرو شخصی در آیین اربعین از مرز بین المللی مهران تردد کردند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار