در حاشیه ی دیدار مروارید با روحانی؛
مروارید به تهران رفته تا گل طلایی دقیقه 90 را زده و با خبر خوش به ایلام باز گردد.شاید بیان این مطلب برای بار چندم خارج از لطف نباشد که در حسن نیت و سنگ تمام گذاشتن مروارید برای خدمت به ایلام شکی نیست،ولی مروارید تنها است و این تنهایی بار زحمات او را چندین برابر کرده است.
کد خبر: ۲۶۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 26 July 2016

نزدیک به 3 سال از عمر دولت تدبیر و امید گذشته و به نظر خود مسئولان دولت در استان تا امروز هرچه کرده اند نمود عینی نداشته و در سالهای آتی نتیجه ی آن دیده خواهد شد.

مروارید معتقد است که در ایلام خدمات خوبی توسظ دولت ارائه شده که بدون شک یک روز مردم این خدمات را در زندگی خود لمس خواهند کرد.

نتیجه عملی این خدمات ولی هنوز برای مردم عینی نشده و زندگی مردم تقریباً تغییر محسوسی نداشته است.هنوز در استان ایلام واژه ی محرومیت دنباله رو نام بسیاری از نقاط بوده و مردم برای معیشت اولیه خود با مشکل مواجه هستند.

هیچکس منکر زحمات استاندار ایلام برای این استان نیست.ولی متاسفانه مروارید ایلام تنها است و تعداد بسیار کمی از مدیران با فرزند خلف آیت ا.... همراه هستند.

هرچند مهندس محمدرضا مروارید در مصاحبه ای که با تابناک داشت از قفلهایی سخن گفت که با کلید تدبیر و امید باز شده است، ولی به زعم دست اندرکاران تابناک هنوز قفلهای باز نشده و زنگار بسته ی زیادی بر تاریک توسعه ی استان خودنمایی کرده و دولت نتوانسته آنها را باز کند.

در روزهای گذشته رسانه های حامی دولت در استان ایلام از ایرنا و ایسنا گرفته تا روابط عمومی استانداری ایلام در اقدامی هماهنگ خبر از دیدار محمدرضا مروارید با رئیس جمهور محترم و مسئولین بلندپایه ی دولتی برای پیگیری مشکلات استان دادند.

اقدام استاندار ایلام در جمع آوری نظرات نخبگان و تلاش برای انتقال آنها به رئیس جمهور خود به تنهایی کاری مثبت و قابل تقدیر است. رفتاری که شاید در نتیجه ی همراهی تیم رسانه ای قوی با استاندار و رسانه ای بودن خود ایشان شکل گرفته است.

جدای از سروصدای زیاد رسانه های حامی دولت در مورد دیدار مروارید با روحانی ، این نکته بسیار مهم را نباید از یاد برد که د لت یازدهم در سال آخر عمر خود قرار داشته و برای حضور هرچه قوی تر در انتخابات آتی عقبه ی عملکردی بسیار قوی ندارد.

دولت تدبیر با کلید بنفش حسن روحانی وعده ی برطرف کردن مشکلات و خصوصا مشکلات اقتصادی مردم را در صد روز و سال اول عمر خود داد.ولی امروز که به سال آخر عمر دولت رسیده ایم چندان تغییری در معیشت مردم رخ نداده است.

با توجه به خلف وعده های دولت تدبیر اتاق فکر شیخ دیپلمات و همراهانش به این یکسال آخر عمر دولت امید زیادی بسته اند.دولت قصد دارد در این یکسال آخر هرطور شده رضایت مردم را به دست آورده و با روش های مختلف اقدام و وعده مردم را تشنه نگاه داشته تا در انتخابات آتی باز هم به حسن روحانی و تیم همراهش رای بدهند.

ولی به هر حال قانون گل طلایی در دقیقه ی 90 هم نوشته و هم نانوشته بوده و هر کس که توانش را داشته باد می تواند از این قانون به نفع خود استفاده کند.

مروارید به تهران رفته تا گل طلایی دقیقه 90 را زده و با خبر خوش به ایلام باز گردد.شاید بیان این مطلب برای بار چندم خارج از لطف نباشد که در حسن نیت و سنگ تمام گذاشتن مروارید برای خدمت به ایلام شکی نیست،ولی مروارید تنها است و این تنهایی بار زحمات او را چندین برابر کرده است.

با وجود این تمام ذهن و تمرکز و توان و قدرت چانه زنی خود را همراه برده تا بتواند امتیازی از دولتمردان و رئیس جمهور محترم برای ایلام بگیرد.

از قدیم گفته اند (جنگی بو خیر مه دی بو)،شاید این رفتار دولت در متمرکز کردن خدمات در یکسال آخر عمر خود ترفندی انتخاباتی باشد ، ولی ما باید همین نگاه را هم غنیمت دانسته و از آن برای توسعه ی استانمان بهره بگیریم.هرچند هر دولت دیگر هم بود شاید ترفندی از این شاق تر را به کار می گرفت،ولی ما به این برنامه دولت از آن جهت امیدواریم که به بقای عمر دولت حسن روحانی به این خدمات بستگی داشته و دولتمردان برای تداوم حضور خود در پاستور هم که شده در این یکسال باقیمانده رنگ و شکل خدمت رسانی خود را تغییر خواهند داد.

استاندار ایلام باید از این فرصت به نفع ایلام و ایلامی حداکثر استفاده را ببرد.تمامی پیشنهادات و نظراتی که به استاندار محترم منتقل شد قابل اجرا و پیگیری بوده و تنها ذره ای همت و پشتکار و پافشاری بر خواسته های به حق مردم را نیاز دارد.

در گزارشات و دست نوشته های بعدی حتما شما را در جریان نتایج دیدار مروارید و روحانی قرار خواهیم داد. 


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
دکترروحانی مردبزرگیه وهرکس به غیرازایشان رییس جمهورمی شدهمچنان گرفتارباتلاقی بودیم که داشت آینده این کشوررونابودمیکردولی ایشون حداقل کاری که کرده کشورروازباتلاق کشیده بیرون وسعی دررفع مشکلات مردم به روش اصولی وپایه ای داره آقای مروارید هم آدم تلاشگرولی بی هیاهوست هرچندایشون بایددرحوزه خودشون ودرشهرستانها تغییراتی درجهت خواست مردم بدن وبعدبیش ازسه سال کاردولت ناتوانهاروازروی عملکردشون کنار بگذارن خیلی ازمسولین فقط بازبان بازی خودشون روبه ایشون نزدیک کردن ودرعمل فقط جای یه نفر دیگه که می تونه خدمت کنه روپرکردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار