کد خبر: ۲۷۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 08 August 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری و اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هستند.

عبادالله کامکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: این نامگذاری نشان می‌دهد که سیاست اصلی کشور، اجرای این سیاست‌ها است.

وی افزود: اگر نتوانیم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به درستی در کشور اجرایی کرده و به خودکفایی و توسعه‌ پایدار اقتصادی دست‌یابیم، به طور قطع نمی‌توانیم در برابر هجمه‌ها و آسیب‌های ناشی از فشارهای خارجی مقاومت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تصریح کرد: برای تحقق این مهم در استان البرز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه‌ها و کمیسیون‌هایی چون کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است.

کامکار گفت: از ابتدای تشکیل این کارگروه در استان البرز، 45 طرح ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای واحدهایی که دارای مشکلات و موانعی بودند، به تصویب رسیده است.

وی بیان داشت: همچنین بیش از 300 مصوبه برای رفع مشکلات صنایع استان به تصویب رسیده است که از این تعداد بیش از 75 درصد اجرایی و عملیاتی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: مصوبات این کارگروه برای همه دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجرا است و مدیران ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری این مصوبات هستند.

کامکار اظهار داشت: تلاش داریم تا پیش از پایان سال جاری واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه تولید استان البرز را احیا کنیم و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی در پایان سال گزارش کاملی از عملکرد خود در این حوزه را بیان کنند.

وی تاکید کرد: استاندار البرز به عنوان نماینده عالی دولت تاکید کرده است که با مدیران کم‌کار در این حوزه برخورد می‌شود و گزارش عملکرد آنها را به وزارتخانه‌های مربوطه ارائه دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: باید همه دست به دست هم بدهیم و تلاشی جهادی را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار