امام جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران آزادگان را سند افتخار و ذخیره نظام اسلامی دانست و گفت: امروز نیز این روحیه استقامت و ایستادگی در مقابل استبکار در آحاد جامعه وجود دارد و این از برکات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۷۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 16 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سیدمحسن موسوی روز سه شنبه در یادواره شهدای آزاده دهلران گفت: ایمان، عقیده، عزت، شرف، دین و ولایتمداری موجب شد تا آزادگان در مقابل دشمن در زندان ها مقاومت کنند و سربلند از این آزمون بیرون بیایند.

وی آزادگان را سند افتخار و ذخیره نظام اسلامی دانست و افزود: امروز نیز این روحیه استقامت و ایستادگی در مقابل استبکار در آحاد جامعه وجود دارد و این از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دهلران به تحمل سختی ها و مرارت ها توسط اسرا در زندان های بعثی اشاره کرد و یادآور شد: این عزیزان بواسطه اعتقادات قلبی، ایمان الهی و اعتقاد به هدف و تبعیت از ولایت در زندان ها خم به ابرو نیاوردند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز در این آیین گفت: آزادگان سرافراز نماد مقاومت و ایستادگی هستند و هر جا در عملیات ها رزمندگان ما پیروز می شدند رژیم بعث عراق تاوان آن را از اسرا در زندان ها می گرفت و آنها را شکنجه می کرد.

محمد رضایی افزود: اسرا بهترین دوران عمر خود را در زندان بعثی ها گذراندند و با ایستادگی و مقاومت خود درس بزرگی به دشمن دادند و سرافراز به میهن اسلامی بازگشتند.

وی آزادگان را گنجینه های اسرار دانست و تاکید کرد: باید رشادت و استقامت آزادگان برای نسل جوان بازگو شود.

اجرای شعر، پخش کلیپ، سخنرانی، خاطره گویی و تجلیل از آزادگان شاغل در ادارات شهرستان از ویژه برنامه 26 مرداد بود.

به گزارش تابناک ایلام، در این آیین که به مناسبت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در مسجد جامع شهر دهلران برگزار شد، فرماندار و امام جمعه دهلران، مدیران اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و آزادگان حضور داشتند و از آزادگان سرافراز تجلیل کردند.
300 شهید، 49 آزاده و 950 جانباز سند افتخار این شهرستان مرزی است که در تاریخ ماندگار است. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار