فرماندار ایلام؛
فرماندار ایلام با اشاره به عملکرد مطلوب دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: اگر خوب و منفصانه قضاوت کرد تلاش ها و اقدامات همه دستگاه های اجرایی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۲۷۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 16 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ناصر خوشخبر روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: دولت یازدهم در این مدت به وعده های خود بویژه در کاهش نرخ تورم، خروج از رکود و به سرانجام رساندن پرونده هسته ای کشورمان جامه عمل پوشاند.

وی افزود: دولت یازدهم در سه سال اخیر منشا خدمات و دستاوردهای مهمی برای کشور و مردم بود اما خدمات از سوی برخی با اهداف سیاسی ناعادلانه مورد هجمه قرار گرفت و در بسیاری جاها نادیده گرفته شده است.

فرماندار ایلام یادآور شد: ما میراث دار اقدام هایی هستیم که در دولت گذشته شکل گرفت که برای ما هزینه داشت و الان باید پاسخگوی آنها باشیم تصمیماتی که هیچ سندی برای پیگیری ندارند.

خوشخبر با اشاره به عملکرد مطلوب دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد: اگر خوب و منفصانه قضاوت کرد تلاش ها و اقدامات همه دستگاه های اجرایی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: استان ایلام از حیث مولفه هایی که از نظر سنجش وزارت کشور مورد بررسی قرار گرفت جزو استان های برتر کشور و از لحاظ عملکرد فرمانداری ها نیز شهرستان ایلام جز هشت فرمانداری برتر کشور شناخته و معرفی شد.

فرماندار ایلام هفته دولت را فرصت مغتنمی در جهت خدمت رسانی به مردم و بازگو کردن خدمات دولت به ایران اسلامی دانست و گفت: انتظار می رود در این ایام مسئولان دستگاه های اجرایی عملکرد دستگاه های تابعه خود را اطلاع رسانی کرده و از ظرفیت رسانه ها برای بیان عملکرد دولت استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات بخش تازه تاسیس سیوان افزود: در این بخش مشکلات عدیده ای وجود دارد که تلاش می کنیم با استقرار دستگاه های مربوطه بتدریج مشکلات را بر طرف کنیم.

خوشخبر در بخشی دیگر از سخنان خود بر ممنوعیت استفاده شخصی از خودروهای اداری در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی که نیاز دارند از خودروهای دولتی بصورت 24 ساعته استفاده کنند باید هماهنگی لازم را انجام دهند.

دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده که هشت شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است./ف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سادات مظلوم هلیوه
|
United States
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
باعرض سلام و خسته نباشید
مگر نه این است که شما خبرنگاران سوگند یاد کرده اید که واقعیات جامعه و خبرهای واقعی را به گوش مردم و مسولین برسانید پس چرا تظلم و دادخواهی ما سادات روستای هلیوه را به گوش مسولین استان نمیرسانید؟ما فرزندان همان امامانی هستیم که شما مردم ادعای سوگواری و ایمان به انان و ارادت و مودت انان را دارید و انتظار دارید جدمان در روز محشر شفیع شما باشد اما نه دادگاههای استان حق پایمال شده ما را میستاند و نه شما خبرنگاران فریادمان را به مسولین پاک انتقال میدهید,پس ما بی چارگان چه کنیم که نه پول و نه پارتی و نه سواد داریم و شخصی متنفذو با سرمایه و بی انصاف(بنام دکتراسداحسانزاده) قصد قطع شریان حیاتمان یعنی تصاحب اراضی پدریمان با کمک افرادی ناپاک در مسولین استان دارد.کمکمان کنید تا خداوند به حرمت جدمان محمدمصطفی(ع)کمکتان کند.
متن دادخواهی:
در پایان خبر مربوط به زمینخواری های استان ایلام نظری راجبه تصرف و زمینخواری شخصی بنام دکتراسداحسانزاده و اعمال نفوذشدیدوی در دوایر دولتی و عدم رسیدگی به پرونده تخلفاتش در هیچ مرجعی از استان ایلام را نوشته ایم ,ان شاءالله برای احقاق حق ناس و ملت پیگیری کنید,شما را بخون پاک شهیدان مظلوم انقلاب و جنگ ناجوانمردانه دژخیم صدام ملعون,قسمتان میدهیم که در امر رسالت و سوگند خبرنگاری بدون اغماز افراد و جناح ها اقدام به نشر پرونده زمینخواری این گردن کلفت سواستفاده کننده از مواهب انقلاب عزیزمان,اقدام کنید.ایشان120هکتار از اراضی منطقه هجده دولان پلاک5فرعی از20اصلی کوشک آبدانان واقع در بخش مورموری را با همدستی برادرانش تخریب و تصرف کرده و اراضی ملی(انفال)را بدون اینکه منابع طبیعی اقدامی بکند,قبضه نموده ودر کنار آن اراضی ملکی و پدری ابااجدادی ما راکه دارای نسق موثق زراعی درآنها هستیم را نیز زمیمه کرده وهیچ خدایی را بنده نیست و متاسفانه هیچ مرجعی حاضر به رسیدگی به مرضوع تخلفات وی نیست.دلیلش را خودش کاریزمای بالای خود بیان کرد ولی به نظرمان سواستفاده از نام برادر شهیدش و سواستفاده از موقعیت شغلی(کارمند شبکه بهداشت ایلام است),و اینکه بعید نیست در دستگاهای بالای استان ایلام با توجه به سکونت طولانی اش در شهرایلام نفوذداشته باشد.متاسفانه وی برای مجلس زمانی کاندید شد و مردم منطقه نمیدانستند به اموال بیت المال نظر دارد و به او رای هم دادند و خدا را شکر این گرگ گرسنه اموال عمومی در نیامد وگرنه خدا میدانست درآن پوشش چه کارها که نمیکرد.
مسولین دولت و نظام متاسفانه تا گندکار درنیاید یا موضوع توسط افراد پاکی چون اصحاب رسانه(شما)رسانه ای نشود هیچ اقدامی در هیچ جای کشور نمیکنند و این پسرفتی اشکار در مواضع انقلابیمان است.
از شما عاجزانه بخاطر خدا و ارزشها انقلاب و خون پاک شهیدان مظلوممان خواستار رسیدگی به موضوع و ارجاع ان به نهادهای قادر به عکس العمل هستیم.البته خارج از استان چون وی تمام دولت و دادگاها را در استان مانند انگشتری در دست دارد و حتی گزارش به اطلاعات استان ایلام دادیم سال1393و1394با پست مدارک از پست ابدانان ولی آن اداره هم زیر نفوذ احسانزاده یا هر دلیل دیگر اقدام نکرد,فقط انتظار دارند مردم خودشان تظاهرات کنند یا با دعوا و نزاع و ایجاد بدبختی برای عده ای مردم و جوان بدبخت روستایی خودشان جلوی زورگویان بایستند,پس ادارات دولتی و اطلاعات و سپاه در حفظ انقلاب و اموال ملی و خاک کشور مسؤلیتی ندارند؟؟؟؟!!!و خدا میداند که ما در دورافتاده ترین روستای ایلام متاسفانه نفوذ یا دسترسی به مسولی نداریم.لطفا اقدام کنید تا در روز قیامت از شما سوالی نشود,
و من الله توفیق
جمعی از سادات هلیوه
09187425030
09169401635
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار