عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی میزان اعتبارهای عمرانی شهرستان های حوزه انتخابیه خود را در مقابل عقب ماندگی های مزمن منطقه ناکافی دانست.
کد خبر: ۲۸۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 25 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده روز پنجشنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت در جمع مردم روستای وچکبود سفلی با گرامیداشت یاد و نام شهدای دولت بخصوص شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: البته هنوز هم در این مناطق مشکلاتی وجود دارد.
 
وی افزود: با وجود خدمات خالصانه دولت یازدهم و دولت های گذشته به مناطق محروم استان ایلام اما بخش زیادی از ساکنان روستاهای این مناطق در مقایسه با سایر نقاط کشور با مشکلات عمرانی و رفاهی روبرو هستند.
 
کاظم زاده حضور مردم را مایه دلگرمی مسئولان دانست و تاکید کرد: هم مردم و هم مدیران اجرایی استان ایلام باید تلاش های خود را مضاعف کنند تا از نظر شاخص های رفاهی به نقطه مطلوبی برسیم.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی میزان اعتبارهای عمرانی شهرستان های حوزه انتخابیه خود را در مقابل عقب ماندگی های مزمن منطقه ناکافی دانست.
 
وی یادآور شد: مجمع نمایندگان استان با رایزنی های مستمر و ارائه نوجیهات و مستندات به مسئولان کشوری در تلاش است با جلب نظر متولیان و تصمیم سازان و جذب اعتبار عمرانی برای تکمیل طرح های نیمه تمام بخشی از مشکلات استان را کاهش دهد.
 
کاظم زاده با تقدیر از مجریان و دست اندرکاران اجرایی استان ایلام از آنان خواست با شناسایی، جمع بندی و ارائه به موقع مشکلات شهرستان ها از فرصتی که در اختیار دارند برای خدمت بی منت به مردم استفاده کنند.
 
همزمان با سومین روز از هفته دولت بهره برداری از 23 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی شهرستان آبدانان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، نماینده مردم آبدانان در مجلس، معاون استاندار ایلام، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی آغاز شد.
 
این طرح ها شامل فضاهای آموزشی، مراکز بهداشتی و درمانی، گازرسانی به هفت روستا، روشنایی معابر و بلوارهای شهری آبدانان، آبرسانی به سه روستا، آزمایشگاه فنی آب مشترکان شهری، آبیاری بارانی مولاب کلات مورموری، بوستان های روستایی و کارگاه صنایع دستی و خانگی است.
 
برای اجرای این طرح ها در مجموع 150 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی، مدیریت بحران و تملک دارایی های سرمایه ای هزینه شده است.
 
با بهره برداری از این طرح ها ضمن افزایش 23 درصدی تولید محصولات دامی و کشاورزی، زمینه اشتغال 450 نفر از نیروهای جویای کار شهرستان فراهم می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار