معاون منابع انسانی و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش همجواری با خانواده شهدا را بالاترین سعادت برای مدیران و مسئولان دانست و گفت: در این برهه حساس و سرنوشت ساز، خدمت به مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب مایه آرامش روح منور و ملکوتی شهیدان است.
کد خبر: ۲۸۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 25 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سیدمحمد بطحایی عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده معلم شهید هوشنگ شیخی در آبدانان با تبریک هفته دولت اظهار کرد: دوران سخت و طاقت فرسای دفاع مقدس که بعنوان ایام غربت و تنهایی ملت شهید پرور ایران باید از آن یاد شود با فداکاری و جانفشانی شهیدان جاوید، جانبازان عزیز و آزادگان صبور گذشت تا پرچم عزت ایران بربام جهان بر افراشته باشد.
 
وی همجواری با خانواده شهدا را بالاترین سعادت برای مدیران و مسئولان دانست و افزود: در این برهه حساس و سرنوشت ساز، خدمت به مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب مایه آرامش روح منور و ملکوتی شهیدان است.
 
معاون وزیر آموزش و پرورش فرهنگیان را سربازان حریم انسانیت و میدان داران عرصه تعلیم و تربیت دانست و یادآور شد: ارتقای سطح رفاه همکاران فرهنگی و تلاش مضاعف برای پرداخت مطالبات آنها در اولویت آموزش و پرورش است.
 
معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر به شهرستان آبدانان یکی از اماکن آموزشی، ورزشی این شهرستان را بنام معلم شهید هوشنگ شیخی نامگذاری کرد.
 
دیدار با جمعی از فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش از دیگر برنامه های بطحایی در سفر به آبدانان بود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار