در سومین روز از ایام گرامیداشت هفته دولت عملیات اجرایی نخستین مرکز فرهنگی، هنری انقلاب اسلامی با عنوان برج هنر اسلامی در ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۲۸۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 25 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛عملیات اجرایی نخستین مرکز فرهنگی، هنری انقلاب اسلامی با عنوان برج هنر اسلامی در زمینی به گستره یک هزار و 700 مترمربع در پنج طبقه در خیابان ربابه کمالی شهر ایلام احداث می شود.
 
در این مرکز فرهنگی سالن سینما، نگارخانه برای برپایی نمایشگاه ها، سالن اجرای تصنیف های دینی با موضوع دفاع مقدس، مرکز عرضه، تولید و فروش آثار هنر دینی و انقلاب اسلامی و سالن اجتماعات با ظرفیت 400 نفر برای برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری ساخته خواهد شد.
 
همچنین در این مرکز اماکنی برای اجرای برنامه ها و کلاس های آموزشی هنرهای هفت گانه سینما، نمایش، ادبیات، موسیقی نیز ساخته می شود.
 
دولت تدبیر و امید نخستین دولتی است که این مرکز فرهنگی، هنری در استان را با تمام ویژگی هایش در یک مکان مناسب احداث می کند که این دستاورد مهمی در حوزه توسعه زیرساخت های فرهنگی این استان خواهد بود.
 
استان ایلام با داشتن 585 هزار نفر جمعیت در غرب کشور از استان های محروم است که ضعف های زیادی در حوزه های مختلف زیرساختی از جمله فرهنگ و هنر دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار