امام جمعه موقت ملکشاهی مطرح کرد؛
امام جمعه موقت ملکشاهی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: هر چند دولت نقش اصلی در ایجاد یک اقتصاد سالم و پویا دارد اما مشارکت مردم نیز در این ارتباط مهم و تاثیر گذار است.
کد خبر: ۲۸۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 26 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین نبی سبحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارکواز با تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و اظهار کرد: در اوایل انقلاب اسلامی بسیاری از شخصیت های برجسته و انقلابی که در راس مسئولیت های مهم بودند ناجوانمردانه بدست منافقین کوردل ترور شده و به شهادت رسیدند.
 
امام جمعه موقت ملکشاهی با بیان اینکه امروزه تروریسم تبدیل به یکی از چالش های جهانی شده است، افزود: سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با تروریسم جهانی و حمایت از ملت های مظلوم جهان است.
 
حجت الاسلام سبحانی تاکید کرد: حامیان تروریسم امروز کسانی هستند که خود داعیه دفاع از حقوق بشر دارند حال آنکه تروریست ها را به مخوف ترین سلاح های ضد بشری برای کشتار مردم بی دفاع و عیر مسلح تجهیز کرده اند.
 
امام جمعه موقت ملکشاهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: هر چند دولت نقش اصلی در ایجاد یک اقتصاد سالم و پویا دارد اما مشارکت مردم نیز در این ارتباط مهم و تاثیر گذار است.
 
وی افزود: یکی از معضلات اقتصادی کشور استفاده از کالاهای خارجی و قاچاق توسط مردم است که باعث ایجاد رکود واحدهای تولیدی داخلی می شود لذا به همه توصیه می کنیم با حمایت از صنایع داخلی، استفاده از کالاهای داخلی را جایگزین کالاهای خارجی مشابه کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار