معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش گفت:دولت یازدهم سرکشی از خانواده های معظم شهدابعنوان یک سنت حسنه برخود واجب می داندو همه مسئولان ومدیران رابرالگوگیری ازراه شهداسفارش می کند.
کد خبر: ۲۸۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 26 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛علی زرافشان روز چهارشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت همراه با معاون استاندار ایلام و فرماندار چرداول به دیدار خانواده شهید فرهنگی لطفعلی مرادحاصلی در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول رفت.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: حامل سلام ویژه دکتر روحانی رئیس جمهوری و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای مردم شهرستان چرداول و خاصه خانواده شهدای گرانقدر هستم.

زرافشان افزود: دولت یازدهم سرکشی از خانواده های معظم شهدا بعنوان یک سنت حسنه وظیفه و بر خود واجب می داند و همه مسئولان و مدیران را بر الگوگیری از راه شهدا سفارش می کند.

وی با بیان اینکه یکی از وصایای گرانقدر امام خمینی(ره) اینکه نگذارید یاد و خاطره شهدا فراموش شود، تاکید کرد: باید راه و مسیر آنان را برای همه روشن و تبیین کنیم و نسل های حاضر و جوانان را با اهداف، آرمان ها و رشادت های شهیدان بیشتر آشنا کنیم چون جوانان تشنه فرهنگ ایثار و رشادت هستند.

معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: بازگشت پیکر شهید مراد حاصلی پس از سال های زیاد و استقبال باشکوه مردم استان ایلام، حامل پیام بزرگ دفاع از ارزش ها و استقلال طلبی و حس دفاع از خاک و وطن برای دانش آموزان و نسل حاضر است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست که جامعه و جوانان امروز این کلام گهر بار را بعنوان یک مسئولیت بزرگ بر دوش خود احساس می کنند.

حسین کلانتری اضافه کرد: کشور در مسیر پیشرفت است و این تعالی و اقتدار بواسطه ایستادگی ملت و ادامه داده راه شهدا و تجلیل از ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا است.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: با هدایت های مقام معظم رهبری و تدابیر ارزشمند رئیس جمهور و دولتمردان در سخت ترین شرایط ممکن چرخ های کشور می چرخد و مملکت در مسیر پیشرفت و شتاب است و خللی برای حرکت در این مسیر وجود ندارد.

وی به استقبال با شکوه مردم ایلام و شهرستان چرداول از پیکر شهید مراد حاصلی در اواخر سال گذشته اشاره کرد و گفت: بازگشت پیکر مطهر شهیدان مراد حاصلی و زرگوش روح تازه ای در فضای استان ایلام دمید.

شهید لطفعلی مراد حاصلی در عملیات والفجر 9 در منطقه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر این شهید گرانقدر پس از 29 سال به آغوش وطن بازگشت و در زادگاهش روستای زنجیره علیا بخاک سپرده شد.

شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قراردارد.

 /ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار