خطیب جمعه بدره؛
امام جمعه بدره گفت:دولت باید از ورود به حاشیه هایی مثل مساله کنسرت ها یا ورود زود هنگام به بحث انتخابات اجتناب کند و نباید با جهت گیری انتخاباتی فرصت ها را از دست بدهد.
کد خبر: ۲۸۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 26 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته بدره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در هر یک از دستگاه های دولتی و قوای مختلف شهدایی وجود دارند که لازم است مسئولان نهادها با الگو قرار دادن آنها، جایگزین شایسته ای برای آرمان های شهدا باشند.
 
وی افزود: پذیرش مسئولیت ممکن است همراه با مرارت، بدخواهی، بدگویی، سرزنش و شرارت از سوی دیگران باشد که لازم است مسئولان با الگو قرار دادن شهدا و حرکت در مسیر و راه آنها، این آسیب ها را کنترل کنند.
 
حجت الاسلام زمانی موسوی سه دستاورد بسیار مهم دولت یازدهم را ارتقای نظام سلامت، مهار تورم و سیاست های بین المللی دانست و با تشکر از مجموعه دولت توجه به منویات مقام معظم رهبری در کسب رونق اقتصادی و سیاست خارجی را خواستار شد.
 
وی همچنین رسیدگی به مساله بیکاری و خروج از رکود را در گرو تحقق برنامه ها و سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و دستیابی به این مهم و توجه روز افزون به جوانان و استعدادهای بی نظیر آنان را، راه حل برون رفت کشور از رکود و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
امام جمعه بدره گفت: دولت باید از ورود به حاشیه هایی مثل مساله کنسرت ها یا ورود زود هنگام به بحث انتخابات اجتناب کند و نباید با جهت گیری انتخاباتی فرصت ها را از دست بدهد.
 
وی همچنین در مورد مسابقات ورزشی کاروان ایران در المپیک ریو اضافه کرد: اقدام مدال آورانی که با سجده شکر مدال خود را به شهدای مدافع حرم اهدا کردند نشانه تربیت دینی و اخلاقی و اقدامی ستودنی و قابل توجه است.
 
حجت الاسلام زمانی موسوی در بخش دیگری از سخنان حود به سبک زندگی اسلامی در خانواده ها اشاره کرد و گفت: رسالت خانواده ایجاد محیط امن و آرام برای تحقق اهداف والای تربیتی است.
 
وی در ادامه نهاد خانواده را مثال کوچکی از یک کشور دانست و افزود: همانطور که یک کشور به ثبات و آرامش نیاز دارد نهاد خانواده هم نیازمند امنیت روانی و ثبات و یکدلی است.
 
امام جمعه بدره یادآور شد: اولین شرط دستیابی خانواده ها به آرامش و ثبات پایدار، اراده و خواست زوجین است و اگر آنها بخواهند این آرامش را به هر قیمتی بدست می آورند.
 
وی در ادامه آسیب های تهدید کننده کیان خانواده ها را به 2 دسته درونی و بیرونی تقسیم کرد و مهمترین آسیب درونی را که می تواند مانند موریانه خیمه خانواده را ویران سازد، خود خواهی و منیت خواند و گفت: تشکیل خانواده و ازدواج نباید راهی برای رسیدن به امیال و خواسته های شخصی باشد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار