پلیس مالزی فردی را که با ادعای پیامبری تهدید کرده بود سلاطین و رهبران ارشد این کشور را از بین می برد، بازداشت کرد.
کد خبر: ۲۸۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ 26 August 2016
پلیس مالزی فردی را که با ادعای پیامبری تهدید کرده بود سلاطین و رهبران ارشد این کشور را از بین می برد، بازداشت کرد.

به گزارش ایرنا، تارنمای روزنامه 'نیو استریت تایمز' روز جمعه اعلام کرد این مرد 43 ساله پس از مشکوک شدن پلیس به پلاک عجیب خودروش بازداشت شد.

این فرد مالزیایی پس از توقف خودرو توسط پلیس به قصد بازرسی، گفت: آیا شما نمی دانید من چه کسی هستم،می توانید با کاخ پادشاه مالزی و بازرس کل پلیس در مورد من تماس برقرار کنید.

این فرد مدعی پیامبری که به همراه همسر و دختر 15 ساله خود در خودرو بود، گفت که سازمان حمل و نقل جاده ای مالزی نیز جزات متوقف کردن من را نداشته است و پس از در اختیار گرفتن دولت، همه کسانی که در قدرت هستند را از بین می برم. 

پلیس مالزی پس از طرح این ادعاها توسط این مرد، وی را به بازداشتگاه منتقل کرد.

این فرد که سال 2013 میلادی نیز به اتهام ادعای پیامبری توسط مقام های مذهبی مالزی مورد بازجویی قرار گرفت در حال حاضر به دلیل تکرار چنین ادعایی تحت بازجویی است و بار دیگر طبق قانون مجازات برای ارعاب جنایی محاکمه می شود. 

پلیس ترافیک مالزی همچنین اعلام کرد که وی به دلیل استفاده از شماره پلاک غیرمتعارف، گواهی نامه غیرمعتبر و پرداخت نکردن عوارض جاده ای چندین قبض جریمه دریافت کرده است. 

ادعای پیامبری در مالزی موضوعی است که هر چند سال یکبار خبر آن در رسانه های این کشور منتشر می شود که در یکی از آخرین موارد آن در سال 2010 فردی که خود را رسول مالایو معرفی کرده بود، توسط دادگاه عالی این کشور به 10 سال زندان و 6 ضربه شلاق محکوم شد. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار