مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در مدت(پنج ماهه ابتدایی سال) کارشناسان این اداره کل بیش از یک هزار و 400 واحد صنفی را مورد بازدید و بازرسی قرار دادند.
کد خبر: ۲۸۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 27 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مهناز همتی روز شنبه اظهار کرد: در این مدت(پنج ماهه ابتدایی سال) کارشناسان این اداره کل بیش از یک هزار و 400 واحد صنفی را مورد بازدید و بازرسی قرار دادند.

وی افزود: همچنین در این مدت 150 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی، 750 مورد آزمون نازل های جایگاه های عرضه سوخت مایع و علامت گذاری بیش از یک هزار و 200 وسایل سبک و باسکول های ثابت و همکف انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان ایلام تاکید کرد: صدور 9 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد، 24 فقره تمدید پروانه، پنج فقره ابطال پروانه و سه مورد تعلیق پروانه از دیگر فعالیت های صورت گرفته توسط استاندارد استان ایلام در سال جاری است.

همتی هدف از کنترل بازار توسط این اداره کل را ناامن کردن بازار برای فروش محصولات فاقد استاندارد و بی کیفیت برشمرد و گفت: صددرصد واحد های تولیدی استان دارای پروانه استاندارد هستند و به صورت مستمر نظارت و بازرسی می شوند که استاندارد های لازم را رعایت کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار