قائم مقام کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان ایلام گفت: مردم ولایتمدار می توانند کمک های خود را بصورت نقدی و غیر نقدی به کمیته مردمی و کمیته پشتیبانی اربعین استان ارائه کنند.
کد خبر: ۲۸۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 27 August 2016
قائم مقام کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان ایلام گفت: مردم ولایتمدار می توانند کمک های خود را بصورت نقدی و غیر نقدی به کمیته مردمی و کمیته پشتیبانی اربعین استان ارائه کنند. 
به گزارش تابناک ایلام؛جعفر دارابخانی اظهار کرد: پیاده روی بزرگ اربعین به یک طرح و حرکت ملی تبدیل شده و با توجه به افزایش استقبال مردم در هر سال باید با برنامه ریزی دقیق به استقبال این آیین معنوی رفت.
 
وی افزود: دستگاه های دولتی همچون هلال احمر، آموزش و پرورش، بانک ها، پشتیبانی امور دام، صنعت و معدن، شرکت غله، اصناف و بازاریان و همه افراد خیر و مردم ولایتمدار می توانند کمک های خود را بصورت نقدی و غیر نقدی به کمیته مردمی و کمیته پشتیبانی اربعین استان ارائه کنند تا این ظرفیت ها شناسایی و در ایام اربعین به ضرورت مورد استفاده قرار گیرد.
 
وی تاکید کرد: مردم این استان در چند سال اخیر با افزایش استقبال از پیاده روی اربعین در پذیرایی از زائران حسینی سنگ تمام گذاشته اند و به بهترین وجه در خدمتگزاری بیشتر به آنان تلاش کرده اند.
 
دارابخانی بر شناسایی نقاط قوت و ضعف در پذیرایی و اسکان زائرین در سال های گذشته تاکید کرد و گفت: با توجه به حجم زیاد زئران در برگشت باید برای شرایط بحرانی آماده باشیم و به خوبی در آن شرایط ورود زائران را مدیریت کنیم تا افراد با رضایت بیشتری استان ایلام را ترک کنند.
 
وی به فعال شدن کمیته مشارکت های مردمی برای جذب بیشتر کمک های مردم و سازمان های دولتی و غیر دولتی تاکید کرد و افزود: وظیفه ذاتی این کمیته جذب کمک ها و مشارکت ها است و کمیته پشتیبانی وظیفه ساماندهی و سازماندهی این کمک ها را بر عهده دارد.
 
قائم مقام کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی استان ایلام ابراز امیدواری کرد که با تلاش و پیگیری کمیته ها و ستاد اربعین استان امسال با شرایط بهتری از زائران حسینی پذیرایی شود.
 
به گزارش تابناک ایلام، بر اساس آمار رسمی در ایام منتهی به اربعین سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر از مرز بین المللی مهران به دلیل برخورداری از مزیت کوتاهی مسافت و امنیت به عتبات عالیات تردد کردند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار