رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت:هفت طرح با اعتبار 108 میلیارد تومان مورد موافقت و تائید بانک برای پرداخت تسهیلات قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۸۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 27 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛صید محمد تراب میری اظهار کرد:تاکنون 650 طرح جهاد کشاورزی استان در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات نام نویسی کردند.
 
وی افزود:این طرح ها در کمیته بررسی مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفته است که تعداد 378 طرح با مبلغ تسهیلات 768 میلیارد و 487 میلیون ریال به بانک های عامل معرفی شده اند.
 
وی گفت:همچنین 111 طرح دیگر با اعتبار 275 میلیارد و 980 میلیون ریال نیز در دست بررسی است و طرح های باقی مانده به دلیل نواقص در تکمیل پرونده به مجریان ارجاع داده شده اند.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی ایلام گفت:تاکنون هفت طرح با اعتبار 108 میلیارد تومان مورد موافقت و تائید بانک برای پرداخت تسهیلات قرار گرفته است.
 
وی تصریح کرد: بر اساس آمار، تاکنون بیش از یک هزار طرح در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که دو سوم این طرح ها مربوط به جهاد کشاورزی است و بانک عامل پرداخت تسهیلات آنها نیز بانک کشاورزی است.
 
میری اظهار کرد: متاسفانه برخی بانک ها عدم اهلیت مالی افراد را برای پرداخت نکردن تسهیلات بهانه می کنند که این امر موجب تاخیر در فعالیت واحدهای نیمه تعطیل به دلیل نداشتن سرمایه در گردش می شود.
 
وی از بانک های عامل استان خواست در راستای اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی، فعال شدن واحدهای بخش کشاورزی، ایجاد اشتغال پایدار، افزایش تولید و فراهم شدن فضای کسب و کار با همراهی بیشتری نسبت به پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی اقدام کنند.
 
وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش مجموعه مدیریتی استان و همراهی بانک های عامل بتوان به رونق کشاورزی در استان کمک کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار