مدیرکل نوسازی،تجهیزوتوسعه مدارس استان ایلام؛
مدیر کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان ایلام گفت:برای عملیات اجرایی این واحدهای آموزشی که در هفته دولت کلنگ زنی می شوند بیش از 67 میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی و کمک خیران و نهادهای خیریه هزینه می شود.
کد خبر: ۲۸۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 27 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سعید هژبری روز شنبه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی 2 واحد آموزشی شهرستان دهلران اظهار کرد: این فضاها شامل 27 کلاس درس با بیش از 2 هزار متر مربع زیر بنا هستند که برای احداث آنها بیش از 34 میلیارد ریال هزینه شد است.
 
وی گفت: در این هفته همچنین 17 فضای آموزشی نیز در این استان با 38 کلاس درس و بیش از سه هزار متر مربع زیربنا در شهرستان ها کلنگ زنی می شود.
 
هژبری تاکید کرد: برای عملیات اجرایی این واحدهای آموزشی که در هفته دولت کلنگ زنی می شوند بیش از 67 میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی و کمک خیران و نهادهای خیریه هزینه می شود.
 
وی از مشارکت خیران در 208 پروژه استان ایلام از سال 77 تاکنون خبر داد و افزود: در این مدت 662 کلاس درس با 55 هزار متر مربع زیربنا و 480 میلیارد ریال توسط خیران ساخته شده است.
 
در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار ایلام و معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل، فرماندار و امام جمعه دهلران مدرسه سه کلاسه روستای استقلال بخش موسیان به بهره برداری رسید و کلنگ احداث مدرسه دو کلاسه روستای مازعبدلی در بخش مرکزی نیز به زمین زده شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار