مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام؛
مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: در حال حاضر تعداد مشترکان تلفن همراه در استان ایلام از مرز 550 هزار مشترک عبور کرده است.
کد خبر: ۲۸۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 27 August 2016

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: در حال حاضر تعداد مشترکان تلفن همراه در استان ایلام از مرز 550 هزار مشترک عبور کرده است.
به گزارش تابناک ایلام ،حشمت اله اسدی در جمع خبرنگاران اظهارکرد:با توجه به نیاز روز بشر به خدمات ارتباط جمعی، توسعه ی زیرساختهای ارتباطی در کشور و استان ما بسیار مهم و ضروری است.
وی در ادامه به ارائه گزارش آماری عملکرد سه سال گذشته ی شرکت پرداخت و گفت:کل شماره های تلفن همراه فعال در سال 92 نزدیک به 450 هزار شماره بود که این تعداد امروز به مرز 550 هزار خط فعال رسیده است.
اسدی ادامه داد:تعداد کل سایتهای موبایل هم افزایش محسوسی داشته و 241 سایت در سال 91 به 290 سایت در سال 95 افزایش یافته است.
همچنین ضریب نفوذ تلفن همراه هم به 97 درصد رسیده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان متذکر شد:قیمت خط تلفن ثابت از 50 هزار تومان به 200 هزار تومان افزایش یافته است.وی ادامه داد:این در حالی است که قیمت تمام شده ی یک خط تلفن ثابت برای شرکت مخابرات بالغ بر ده میلیون ریال است.
اسدی افزود:نرخ تعرفه ی تلفن ثابت داخل استان از 30 ریال به 45 ریال افزایش یافته است.نرخ مکالمه ی تلفن ثابت بین استانی هم در حال حاضر 350 ریال است.
وی در خصوص هزینه ی اینترنت در سبد هزینه های خانوار گفت:بیشترین سهم هزینه های استفاده از خدمات ارتباطی امروز به اینترنت اختصاص دارد.شرکت مخابرات در این هزینه ها 50 درصد تخفیف را اعمال کرده است.
این مقام مسئول اظهار داشت:شرکت مخابرات در بحث خدمات عمومی هم عملکردی مثبت داشته است. در زمان زلزله ی 6 و دو دهم ریشتری جنوب استان علیرغم خسارتهای شدید وارده خدمات ارتباطی با تلاش همکاران ما یک لحظه هم قطع نگردیده و این مهم در خدمت رسانی به زلزله زدگان بسیار تاثیر گذار بود.
وی ادامه داد:در جریان سیل سال گذشته هم غیر از قطعی ارتباط کوتاه مدت در برخی نقاط ارتباط تلفن و اینترنت وصل بوده و مشکلی از این بابت نداشتیم.
اسدی تصریح کرد: در دوسال گذشته و در بحث خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) هم شرکت عملکردی بسیار چشمگیر و به روز داشته است.
اسدی وعده های خوبی به مردم ایلام داد و گفت:تا پایان سال جاری کلیه ی شهرهای استان ایلام به اینترنت 3g مجهز شده و نسل جدید اینترنت 4g هم در مرکز استان راه اندازی خواهد شد.
در حال حاضر کلیه ی شهرهای مراکز شهرستانها غیر از لومار تحت پوشش اینترنت 3g قرار دارند.
وی در خصوص رفع مشکل آنتن دهی جاده های استان و نقاط کور گفت:با راه اندازی 102 سایت در دست اقدام تلفن هنراه این مشکل هم تا حد زیادی حل خواهد شد.
شرکت مخابرات استان در سال 88 به شرکت خصوصی تبدیل شده و روند خدمت رسانی خود را سرعت بخشیده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار