عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی؛
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بهره وری حداکثری از ثروت ملی از مهمترین اهداف طرح ان جی ال 3100 دهلران است ضمن اینکه اولویت بکارگیری نیرو در این طرح ها با نیروهای بومی خواهد بود.
کد خبر: ۲۸۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 28 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده عصر شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های عمرانی هفته دولت در شهرستان دهلران گفت: دهلران، شهرستانی با ظرفیت های بالای نفت و گاز است و 90 درصد نفت و گاز غرب کشور در این منطقه قرار دارد و توجه به این منابع موجب رشد و توسعه و ایجاد اشتغال پایدار می شود.
 
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرج ان جی ال 3100 و در آینده عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران افزود: با رایزنی های انجام شده با وزارت نفت اجرای این طرح ها در منطقه را توجیه کردیم تا اینک شاهد از سر گیری عملیات اجرایی طرج ان جی ال 3100 دهلران پس از مدت طولانی وقفه؛ باشیم و این نوید آینده روشن برای دهلران دارد.
 
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام این پروژه به مفهوم کامل بهره وری است، تاکید کرد: هدف از اجرای این پروژه جلوگیری از هدر رفت گازهای سرچاهی و همچنین تامین خوراک برای پتروشیمی دهلران در آینده است.
 
کاظم زاده یادآور شد: بهره وری حداکثری از ثروت ملی از مهمترین اهداف طرح ان جی ال 3100 دهلران است ضمن اینکه اولویت بکارگیری نیرو در این طرح ها با نیروهای بومی خواهد بود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در مناطق محروم و روستاها، ارائه خدمات مطلوب آموزشی و رفاهی را حق روستاییان دانست و افزود: دولت باید تلاش کند تا فاصله روستاها با شهرها به لحاظ امکانات کم شود تا روستایی با فراغ خاطر در زمینه تولید تلاش کند.
 
وی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی خاطر نشان کرد: بازگشایی مرز چیلات در دهلران ظرفیتی مهم برای استان ایلام و کمک به شتاب بخشی به تردد زائران در این ایام است که امیدواریم با راه اندازی این مرز، حداکثر استفاده اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در تعامل با استان های هم مرز در کشور عراق از این مرز داشته باشیم.
 
در آیینی که عصر شنبه و همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار ایلام برگزار شد، 25 طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی شهرستان مرزی دهلران به بهره برداری رسید.
 
همچنین عملیات اجرایی طرح بزرگ تولیدی ان جی ال 3100 دهلران نیز عصر امروز با حضور استاندار ایلام، مسئولان صندوق بازنشستگی نفت، جمعی از مسئولان استانی، فرماندار و امام جمعه دهلران در این شهرستان آغاز شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار