به بهانه حضور احتمالی چهره های ورزشی در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری!
یکی از نویسندگان خوش ذوق استان ایلام در گزارشی ورزشی سیاسی (قالب طنر)به بررسی رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور چهره های ورزشی کشور پرداخته است
کد خبر: ۲۸۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 28 August 2016
به گزارش تابناک ایلام ،یکی از نویسندگان خوش ذوق استان ایلام در نوشتاری به موضوع حضور ورزشکاران در رقابتهای سیاسی پرداخته است،علی محمد محمدی دراین متن سعی نموده است ،حضور ورزشکاران در رقابتهای سیاسی را در قالب یک گزارش ورزشی ارائه نموده واز زبان گزارشگر رقابتهای کشتی (هادی عامل ) حضور چهره های سیاسی  در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری دوره های گذشته را در قالب یک متن طنز گونه گزارش نماید.

در این نوشتارآمده است:‌عباس جدیدی کشتی‌گیر پیشکسوت و عضو فعلی شورای شهر تهران اخیرا گفته که «پوتین هم قبلا جودوکار بوده اما الان رئیس‌جمهور است». به این ترتیب هیچ بعید نیست که در انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری شاهد ورزشی شدن فضای انتخابات باشیم.
در این راستا تصور بنده این است که مناظرات انتخاباتی نیز رنگ و بوی تازه‌ای پیدا خواهد کرد و بجای «مرتضی حیدری» احتمالا آقای «هادی عامل» مجری مناظره‌ها خواهد بود و نامزدها هم بجای استودیو، روی تشک حرف‌هایشان را  می‌زنند. به این صورت:

با نام و یاد خدا، ایرانی سلام! می‌ریم که داشته باشیم مناظره جذاب انتخابات ریاست‌جمهوری رو بین نامزدهای اصولگرا و معتدل! اصلاح‌طلب‌ها که جواز حضور کسب نکردن! روی تشک «آ»  دکتر احمدی‌نژاد،پلنگِ گرمسار با کوله‌باری از تجربه با دوبنده و کاپشنِ‌ ‌قهوه‌ای‌رنگ خودش رو گرم میکنه. این طرف تشک هم حسن روحانی رو داریم که با دوبنده بنفش در برابرش قرار گرفته. مهندس غرضی رفته برای وزن کشی، محسن رضایی استراحت خورده و حداد عادل هم که بعد از پخش شدن شایعه دوپینگش انصراف داده از رقابتها! اینجا انتخابات ریاست‌جمهوریه و شوخی‌بردار نیست، آوردگاه بزرگان سیاست و غربال دانه‌درشت‌های اقتصاد!
 خب به تشک «آ» می‌ریم، دو نامزد با هم سرشاخ میشن. روحانی با صحبت در مورد تحریم‌ها روی سر و گردن حریفش کار میکنه اما حریف هم الحق و والانصاف کارشو خوب بلده و با تکنیک «بنده از شما سوال می‌پرسم» خوب فرار میکنه، تجربه چندین و چند مناظره مهم رو داره و به این راحتی‌ها به حریف خودش اجازه کار نمیده، حالا یک لحظه برای زیرگیری اقدام میکنه حسن روحانی اما احمدی‌نژاد با استفاده از فن بیان خاص خودش که شگردش هست جلوی اونو میگیره! حالا بازهم زیرگیری از حسن روحانی اما موفق نیست.
 یک دقیقه از وقت کشتی گذشته، احمدی‌نژاد به لاک دفاعی فرورفته ، داور وسط میتونه تذکر بده بهش. حالا کشتی‌گیر دوبنده بنفش با اوردن اسم مشایی و رحیمی و بقایی میزنه زیر کتف حریفش و میره برای زیرگیری، حریفِ خیلی چغر و بدبدن و حتی بددهنی داره! حالا یه صحبتی هم در مورد اختلاس سه هزار میلیاردی و کاهش ارزش پول ملی میکنه و یه‌خم احمدی‌نژادو میگیره! میره برای دو خم تا خاک کنه حریف خودشو اما داور سرپا اعلام می‌کنه.معلوم نیست چرا سرپا میده داور، کشتی‌گیر بنفش داشت حمله می‌کرد و امتیاز می‌گرفت. حالا بخاطر «حقوق‌های نجومی» تقاضای اخطار میشه برای روحانی، واقعا چرا؟! روحانی داشت حمله می‌کرد اما هیئت‌ژوری اخطار رو به اون میده! حالا مربیان حسن روحانی یعنی جهانگیری و حسین فریدون به نشانه اعتراض کلیدشون رو میندازن وسط زمین اما پخش شبکه سه صداشونو قطع میکنه! اونها معتقد بودن که ریشه حقوقهای نجومی هم به مصوبات دولت قبل برمیگرده.

با هم میبینم صحنه آهسته رو، الحق و الانصاف حق با کشتی‌گیر بنفش هست اما رئیس‌تشک اعتراض رو قبول نمیکنه و حالا یه امتیاز هم به احمدی‌نژاد میدن! حالا باید توی خاک قراربگیره دکتر روحانی. عجیب هست واقعا این قضاوت اما بهرحال نفوذ اصولگرایان در فدراسیون و داوری رو نمیشه نادیده گرفت. در خاک قرار میگیره، احمدی‌نژاد میره که با فن «بگم؟ بگم؟ بگم؟» حریف رو بارانداز کنه اما زورش نمیرسه! یه سری عکس و نمودار از داخل دوبنده‌ش درمیاره اما بازم نمیتونه! حالا در کمال ناباوری میبینم که کشتی‌گیران تشک «بی» هم مناظره خودشونو رها کردن و اومدن کمک تا سه‌تایی روحانی رو ضربه فنی کنن! انگار کشتی‌کجه! 3 دقیقه اول تمام شده اما داور نه سرپا میده نه وقت استراحت! حالا میبینیم که 20 دقیقه وقت اضافه درنظرگرفته‌شد تا احمدی‌نژاد کارشو ادامه بده. واقعا نمیدونم چه باید گفت. روحانی محکم و استوار به تشک چسبیده و اجازه کار به حریفاش نمیده. حالا دکتر قالیباف میره که با حرکت مخصوص خودش یعنی فن «گازانبری» امتیاز بگیره اما موفق نیست!

 10 دقیقه گذشته، حالا حسن روحانی یه‌لحظه از زیر فشار حریفاش فرار میکنه و بلند میشه سرپا می‌ایسته! ماشالا واقعا، سه‌نفری محاصرش کردن، سعید جلیلی میاد با پیش کشیدن بحث برجام «تهدید» رو تبدیل به «فرصت» کنه که حالا یه زیرگیری ناگهانی از حسن روحانی و موفق میشه هر سه حریف رو همزمان خاک کنه و دو امتیاز بگیره! آفرین به غیرتت! حالا روحانی حریف‌هاشو بصورت کتلتی روی هم می‌چینه توی خاک، میره برای فیتیل‌برانداز و اجرای فن کُنده و موفق میشه 4 امتیاز دیگه بگیره و دیگه کاری هم از دست هئیت داوران برنمیاد. چیزی از وقت کشتی نبوده، روحانی شش بر یک جلو هست، 5 ثانیه، 4 ثانیه، 2 ثانیه و تمام، گلبانگ پیروزی برای حسن روحانی و حامیانش به صدا درمیاد، واقعا جانانه مناظره کرد! کم‌فروشی نکرد، ضعف‌هاشو قبول کرد اما به حریفاش اجازه نداد از اونها استفاده کنن!

 خسته نباشی دلاور!
خدا قوت پهلوان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پرویزبیرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
عالی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار