معاون هاهنگ کننده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت:دشمنان شکل گیری انقلاب ها و جنبش های مسلمانان وحتی غیر مسلمانان آزادی خواه دردنیا راحاصل گسترش تفکرات جمهوری اسلامی ایران درجهان می دانند.
کد خبر: ۲۸۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 28 August 2016

معاون هاهنگ کننده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت:دشمنان شکل گیری انقلاب ها و جنبش های مسلمانان وحتی غیر مسلمانان آزادی خواه دردنیا راحاصل گسترش تفکرات جمهوری اسلامی ایران درجهان می دانند.

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جمال شاکرمی روز یکشنبه در همایش بسیج کارمندان استان ایلام اظهار کرد: در سال های اخیر دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و سد کردن مبانی ایران اسلامی در جهان و منطقه راهکارهای را در پیش گرفته است.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از این توطئه ها بسیار دیده و هرگز تسلیم نشده است، افزود: معیارهای انقلاب اسلامی بر مدار ولایت فقیه استوار است که این مدار برخلاف تفکرات و سیاست های غربی است.

 سرهنگ شاکرمی تاکید کرد: استفاده از فضاهای مجازی و اینترنت، راه اندازی جنگ های نیابتی با استفاده از گروهک های تکفیری و ایجاد مهندسی معکوس جنگ با بکارگیری مسلمانان افراطی منطقه، اعزام گروه های تروریستی به داخل کشور برای اقدام های خرابکارانه و بی ثباتی در ایران اسلامی و در نهایت نفوذ در ارکان و بین نیروهای انقلابی از جمله راهبردهای دشمن در سال های اخیر برای براندازی جهموری اسلامی بوده است.

وی یادآور شد: دشمن از همه دسیسه ها و هجمه ها بر علیه انقلاب اسلامی استفاده می کند و تحریم های ظالمانه اقتصادی، خرابکاری، ترور شخصیت های تاثیرگذار و متعهد انقلابی، نفوذ در بین افراد خاص و نخبه و انتخاب گزینشی آنها، اختلال در فعالیت های هسته ای از جمله توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی است.

وی گفت: ایران اسلامی به یک قطب تاثیرگذار و مهم در منطقه و حتی جهان تبدیل شده که تمام خدعه های دشمنان را در داخل و خارج یکی پس از دیگری خنثی کرده و همین حضور موثر و خنثی کننده ایران موجب خشم و نارحتی آنها شده است.

به گفته وی، دشمنان از ترویج مبانی جمهوری اسلامی در منطقه و بین الملل می ترسند و شکل گیری انقلاب ها و جنبش های مسلمانان و حتی غیر مسلمانان آزادی خواه در دنیا را حاصل گسترش تفکرات جمهوری اسلامی ایران در جهان می دانند.

معاون هاهنگ کننده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام به موضوع برجام هم اشاره کرد و افزود: یکی از ترفندهای دشمنان برای بی ثباتی در ایران مساله برجام بود که قصد داشتند با فشارها و تحریم های اقتصادی بر ملت ایران، مردم را بر علیه رهبری بشورانند تا رهبر معظم انقلاب از اصول تعیین شده برجام کوتاه بیایند که با هوشیاری معظم له و مسئولان به این هدف خود نرسیدند.

وی اضافه کرد: دشمن با نزدیک شدن و نفوذ در بین سران کشور ترکیه و بکارگیری شیوه های مختلف در این کشور توانست تا حدود زیادی به سیاست ها و اهداف خود در قبال ترکیه دست یابد اما تلاش ها و برنامه های آنها تاکنون در مورد جمهوری اسلامی بخاطر هوشیاری مردم و مسئولان با شکست مواجه شده و نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند.

وی با بیان اینکه ایران در بیشتر مواقع توانسته پیشروی های دشمنان را سد و آنها را زمین گیر کند، افزود: باید برای تداوم موفقیت های داخلی و خارجی ضمن مدیریت جریان های ضد امنیتی بر علیه کشور، یک صف واحد برای جلوگیری از نفوذ دشمنان و ایجاد جنگ نرم آنها تشکیل دهیم و حوادث و جریان ها و موقعیت های مختلف پیش آمده را واکاوی کنیم.

سرهنگ شاکرمی با اعلام اینکه امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثارگری ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس حاصل شده است، گفت: شهیدان الگو و راهنمایی واقعی کارمندان و خدمتگذاران انقلاب اسلامی و سرآمد همه شهیدان دولت نیز رجایی و باهنر هستند.

وی خاطر نشان کرد: هر چند این دو شهید بزرگوار در دوران بسیار کوتاه خدمت مجال انجام خدمات شاخص و بزرگ را به واسطه ترور و شهادت شان نیافتند اما ویژگی ها و خصوصیات شخصیتی شان، از آنها دو چهره ماندگار و جاویدان ساخته است.

 این همایش در سالن همایش های بانک کشاورزی استان ایلام و با حضور جمعی از کارمندان و اعضای پایگاه های مقاومت بسیج ادارات برگزار و در پایان از پایگاه های مقاومت برتر ادارات استان ایلام با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار