جشنواره فرهنگی، ورزشی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان در مجتمع فرهنگی ایثار با انتخاب نفرات برتر بکار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۸۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 28 August 2016
جشنواره فرهنگی، ورزشی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان در مجتمع فرهنگی ایثار با انتخاب نفرات برتر بکار خود پایان داد.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: این جشنواره در رشته های فوتسال، شنا، والیبال، دارت، تپانچه بادی و تیراندازی در 2 بخش بانوان و آقایان شاغل در این اداره کل برگزار شد.
 
سلمان رستمیان اظهار کرد: در رشته فوتسال در مجموع نتایج تیمی تیم های ایلام، دره شهر و ملکشاهی عناوین اول تا سوم را کسب کردند و بازیکنان برتر نیز در قالب تیم منتخب استان به جشنواره ورزشی کارکنان به ستاد مرکزی معرفی شدند تا در مسابقات شرکت کنند.
به گفته وی، در رشته والیبــــال پس از برگزاری رقابت های مقدماتی و در مجموع تیمی، تیم های ایلام، چرداول و دهلران عنوان های اول تا سوم را بدست آوردند و تیم منتخب استان نیز انتخاب شد.
 
رستمیان یادآور شد: در رشته تیراندازی که امسال در بین سایر رشته ها از رشد استقبال فزاینده ای برخوردار بود در رشته تفنگ بادی مردان حسین نعیم از ستاد استان، علی تخ جم از شهرستان ملکشاهی، عارف ساری از ستاد استان و تپانچه بادی مردان هم جمال اسدی، عبدالسلام دوستی و مهدی ترجمان از ستاد استان و در تفنگ بادی رشته خواهران نیز فرزانه ارسن از شهرستان ملکشاهی و فاطمه یاری از ستاد استان ایلام به عناوین برتر دست یافتند.
 
وی افزود: در رشته دارات که امسال برای نخستین بار در این جشنواره شرکت داده شد در بخش مردان اصغر داراب پور، حشمت شنبه ای و حسن شایسته از ستاد استان و در بخش بانوان فوزیه کرم بیگی از شهرستان چرداول، زینب واسطی از شهرستان ایلام و کبری مامنه از شهرستان سیروان عناوین برتر را کسب کردند.
 
رستمیان به رشته ورزشی شنا هم اشاره و تاکید کرد: این رشته ورزشی نیازمند توجه بیشتر است و در رقابت های امسال در ماده شنای کرال سینه 40 سال به بالا به مسافت 50 مترسید مصطفی نورمحمدی و در ماده قورباغه 40 سال به بالا به مسافت 50 متر مجید خطیبی فر از ستاد استان عنوان نخست را بدست آوردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار