رئیس صندوق کار آفرینی امید دهلران از پرداخت 7میلیارد و 410 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به 214زوج جوان دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۸۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 28 August 2016

 رئیس صندوق کار آفرینی امید دهلران از پرداخت 7میلیارد و 410 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به 214زوج جوان دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛عیسی پاریاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و یاهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: پرداخت تسهیلات این صندوق از سال گذشته تاکنون برای 168 پرونده و اشتغالزایی 233 نفر بوده است.

رئیس صندوق کار آفرینی امید دهلران با اشاره به تفاهم نامه این صندوق با سازمان مبارزه با مواد مخدر افزود:در این راستا 400میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به شش نفر از رها یافتگان از دام اعتیاد در شهرستان برای راه اندازی کسب و کار و اشتغال پرداخت شد.

پاریاب پرداخت تسهیلات قرض حسنه با کارمزد 4 درصد به مبلغ 11میلیارد و 500 میلیون ریال از سال گذشته تا کنون از دیگر اقدامات این صندوق در دهلران اعلام کردو افزود: این تسهیلات به 98 نفر در این شهرستان پرداخت شد.

صندوق کار آفذینی امید را متولی اشتغال و ازدواج دانست وگفت: عملکرد این صندوق در دولت تدبیر و امید بهتر شده و با تندابیر ویژه وصحیح حوزه فعالیتی آن در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه گسترده شده به نحوی که در سال های اخیر شاهد رونق کسب و کار و کار آفرینی و افزایش فرصت های شغلی در حوزه اشتغال هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار