در ششمین روز از هفته دولت ، 29 طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی در مناطق مختلف شهرستان دره شهر افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۲۸۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 28 August 2016
به گزارش ایرنا ، بهسازی چشمه آب سراب دره شهر، اجرای آسفالت روستای جهانگیر آباد، کانال انتقال آب زینل آباد، ساختمان تجاری خدماتی مسکن مهر، روکش آسفالت راه اصلی دره شهر به پلدختر، فاز اول خط انتقال آب مجتمع سیکان، آبیاری تحت فشار چمژاب به ارمو،گازرسانی به روستاهای کله جوب، شیخ مکان، چمژاب و ارمو از جمله طرح های افتتاح شده در ششمین روز از هفته دولت در مناطق مختلف دره شهر بود که با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام و جمعی از خبرنگاران استان ایلام افتتاح یا کلنگ زنی شد.
فرماندار دره شهر در جریان افتتاح این طرح به خبرنگاران و نمایندگان رسانه های خبری استان ایلام گفت : برای اجرای این طرح ها بیش 348 میلیارد و 833 میلیون ریال عنوان کرد.
خیرالله گراوند روند توسعه و عمران دره شهر را در این سه سال مناسب و چشمگیر عنوان کرد و افزود: در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از 2 هزار و 136 میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی در جهت توسعه این شهرستان سرمایه گذاری شده است.
وی روند سالانه تخصیص اعتبارات عمرانی دره شهر را افزایشی دانست و تصریح کرد: در سال جاری از محل اعتبارات تملک دارایی ها 160 هزار میلیون ریال به دره شهر اختصاص یافته که 45 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
وی از طرح پمپاژ ایستگاه «چمژاب – ارمو»، افتتاح واریانت «زرانگوش»، اجرای پروژه تونل کبیرکوه، مجتمع فرهنگی هنری دره شهر، طرح بزرگ استیل کرد (تولید الیاف لاستیک خودرو) بهسازی چشمه سراب دره شهر، بهسازی منازل مسکونی خسارت دیده از زلزله، گازرسانی به شهر و روستاهای دره شهر، برق رسانی، احداث پنج فضای آموزشی و اجرای شش طرح صنعتی به عنوان طرح هایی که در دولت تدبیر و امید برای عمران و توسعه شهرستان دره شهر در دستور کار قرار گرفته اند نام برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار