سرپرست دفترجذب وحمایت ازسرمایه گذاری استانداری ایلام گفت:عزم جدی مجریان طرح هاوحمایت بانک ها برای تامین سرمایه درگردش واحدها دراجرای سیاست های اقتصادمقاومتی الزامی دانست.
کد خبر: ۲۸۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 29 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حیدر نعمتی اظهار کرد:با توجه به فرمان مقام معظم رهبری بر عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی و پیگیری دولت برای اجرای این دستور العمل، همه دستگاه ها باید پیگیر رفع موانع بر سراه اجرای برنامه های این حوزه باشند.
 
وی افزود: اجرای دقیق این سیاست ها مبتنی بر اهداف دولت در راستای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، فعال شدن واحدهای تولیدی، حمایت از تولید ملی، ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید است.
 
نعمتی عزم جدی مدیران و مجریان طرح ها و حمایت بانک ها برای تامین سرمایه در گردش واحدها و همچنین مشارکت گسترده مردم برای حمایت از تولید داخلی با خرید کالای با کیفیت ایرانی را از الزام های موفقیت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست.
 
وی گفت: اکنون مجموعه مدیران ارشد استان ایلام به جد پیگیر اجرایی شدن بندهای مختلف سیاست های اقتصاد مقاومتی هستند که امیدواریم با عملیاتی شدن این سیاست ها نتایج مطلوب آن هر چه سریعتر نمایان شود.
 
وی برگزاری نشست های کمیته بررسی و ستاد تسهیل و پایش مکرر فعالیت دستگاه های مختلف در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را از عملکردها این استان برای اجرایی شدن این سیاست ها اعلام کرد.
 
نعمتی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت جدی همه بخش ها سیاست های اقتصاد مقاومتی به خوبی در استان ایلام عملیاتی شوند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار