رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: بررسی نقشه های هواشناسی از تداوم گرمای هوا در مناطق مختلف این استان تا اوایل هفته آینده خبر می دهد.
کد خبر: ۲۸۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 29 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مجتبی میهن پرست اظهار کرد: میانگین بیشینه دمای هوای استان در مناطق گرمسیری 49 تا 50 درجه سانتیگراد و در مناطق سردسیر و معتدل 39 تا 40 درجه سانتیگراد در روزهای اخیر ثبت شده است.
 
وی افزود: دمای فعلی هوای استان در شهرستان های گرمسیری مهران 47 و دهلران 46 درجه سانتیگراد گزارش شده است در حالیکه دیروز دمای هوای مهران در گرمترین ساعت به 51 درجه سانتیگراد رسید.
 
به گفته وی، دمای هوای فعلی دیگر مناطق استان در ایستگاه های سنجش شهرستان های دره شهر 43، لومار 41، سرابله و آبدانان 40، ایلام 39 و ایوان 38 درجه سانتیگراد ثبت شده که البته احتمال افزایش دما دور از انتظار نیست.
 
میهن پرست با بیان اینکه هوای استان در روزهای پایانی هفته جاری نسبت به روزهای ابتدایی آن یک تا 2 درجه خنک تر بوده است، یادآور شد: به طور کل هفته جاری از لحاظ دمایی گرم است و انتظار می رود از هفته آینده از گرمای هوای کاسته شود.
 
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی ابرناکی هوای استان در ساعاتی از عصر امروز و نیز وزش باد در بعضی از ساعات روز جاری در برخی نقاط استان قابل ملاحظه است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار