استاندارایلام؛
استاندارایلام ازاختصاص 27هزار میلیاردریال اعتباربرای آبی کردن 100هزارهکتار ازاراضی این استان خبر دادوافزود:سطح زیرکشت زمین های کشاورزی آبی دراین استان تاپایان سال آینده به سه برابر میزان کنونی می رسد.
کد خبر: ۲۸۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 29 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید روز دوشنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر که با حضور رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد، اظهار کرد: این اقدام های دولت یازدهم با وجود مشکلات عدیده، گرفتاری های پیچیده و سقوط قیمت نفت انجام شده که قابل توجه است.
 
وی از اختصاص 27 هزار میلیارد ریال اعتبار برای آبی کردن 100 هزار هکتار از اراضی این استان خبر داد و افزود: سطح زیر کشت زمین های کشاورزی آبی در این استان تا پایان سال آینده به سه برابر میزان کنونی می رسد.
 
استاندار ایلام به مزیت های خاص مرز بین المللی مهران نیز اشاره کرد و یادآور شد: این مرز با توجه به آمار موجود یکی از پرتردد ترین مبادی ورودی و خروجی کشور محسوب می شود و پارسال بیش از چهار میلیون و 300 هزار نفر بدون هیچ مشکلی از این مرز تردد کردند.
 
مروارید در خصوص وضعیت منطقه آزاد تجاری مهران گفت: لایحه ایجاد مناطق آزاد هم اکنون در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است و امیدواریم با همراهی مجمع نمایندگان استان ایلام زمینه تصویب آن در صحن علنی فراهم شود.
 
وی سپس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دهشتم شهریور تاکید کرد: گروهک منفور و ترویستی منافقین اکنون با حمایت های مالی رژیم آل سعود در صدد دنبال و اجرایی کردن سیاست های آمریکا در منطقه است.
 
به گفته وی، در اوایل شکل گیری انقلاب اسلامی یکسری درگیری های داخلی توسط گروهک منافقین بوجود آمد که آبشخور آنان حمایت های نظام سلطه بخصوص آمریکا از این گروهک بود.
 
مروارید خاطر نشان کرد: در ابتدا این موضوع برای بسیاری قابل فهم نبود ولی بعد از جنایات های این گروهک برای همگان آشکار شد که دست استکبار پشت پرده این اقدام ها و جنایت ها است.
 
استاندار ایلام با بیان اینکه هم اکنون این گروهک آبشخور و سرسپرده رژیم آل سعود شده اند، یادآور شد: ضدیت منافقان و دشمنان با جمهوری اسلامی ایران همیشگی بوده ولی آنها هرگز راه به جایی نخواهند برد.
 
آیین سی و پنجمین سالگرد شهدای هشتم شهریور سال 60 روز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، رئیس سازمان حج و زیارت، استاندار و جمعی از مسئولان استان در مسجد جامع ایلام برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار