استاندارایلام گفت: کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی نتیجه عملکرد مثبت دستگاه قضایی در استان است و دادگستری در زمینه تدوین و اجرای برنامه های موثر پیشگیرانه تلاش های موثری داشته است.
کد خبر: ۲۸۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 29 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید روز دوشنبه در شورای قضایی استان ایلام به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: همدلی و همراهی بی مانند مجموعه شورای قضایی این استان باید الگوی مناسبی در کشور شود.
 
وی همچنین از رئیس شورای قضایی استان بخاطر حل و فصل خصومت ها و اختلاف ها از طریق مشارکت ریش سفیدان قدردانی کرد و افزود: این روند باید در آینده نیز استمرار داشته
باشد.
 
استاندار ایلام تاکید کرد: کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی نتیجه عملکرد مثبت دستگاه قضایی در استان است و دادگستری در زمینه تدوین و اجرای برنامه های موثر پیشگیرانه تلاش های موثری داشته است.
 
مروارید از تمامی سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان بخاطر همراهی و همدلی در اجرای برنامه های مصوب قدردانی کرد.
 
رئیس شورای قضایی استان ایلام نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت به همه زحمت کشان و خادمان ملت گفت: این هفته فرصت بسیار مناسبی برای بیان خدمات حاکمیت به ملت است.
 
فارس نوری اظهار کرد: این هفته تنها متعلق به هیات دولت نیست و تمامی ارکان حاکمیت باید خدمات ارائه شده خود را در بخش های مختلف به مردم گزارش کنند.
 
وی یادآور شد: در سایه رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، دولت، دولتمردان و کارگزاران نظام باید تمام تلاش خود را برای خدمت شایسته به مردم بکار گیرند.
 
وی همچنین بر آمادگی شورای قضایی استان برای همکاری و همراهی در زمینه تحقق اهداف و برنامه های مصوب دولت بخصوص در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکید کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار