معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خواستار استفاده پیمانکار پروژه تونل قلاجه از تمام ظرفیت‌ها برای تسریع در پیشرفت آن شد.
کد خبر: ۲۸۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 30 August 2016

به گزارش تابناک ایلام، مهندس «شاپور پولادی» در جریان بازدید از پروژه تونل قلاجه در شهرستان ایوان خواستار تسریع در تکمیل این پروژه شد و با انتقاد از طولانی شدن تکمیل تونل قلاجه، تأخیر بیشتر در تکمیل این پروژه را به صلاح ندانست و خطاب به پیمانکار اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت پروژه استفاده کنید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در پاسخ به صحبت‌های مدیرعامل شرکت «جنرال مکانیک» که پیمانکار پروژه تونل است در خصوص مشکلات پروژه مذکور و درخواست ایشان مبنی بر همکاری کارفرما و مسؤلان استان با آن شرکت جهت رفع مشکلات و موانع، با استقبال از کمک به آن شرکت، عنوان کرد: نگاه اداره کل راه و شهر سازی به عنوان کارفرما و مسؤلین ارشد استان و در رأس آنها استاندار ایلام کمک به شرکت جنرال مکانیک جهت تسریع در اتمام و بهره‌برداری از پروژه تونل قلاجه است.

پولادی در این خصوص به مدیر عامل شرکت پیمانکاری تونل مذکور گفت: پیشنهادهای خود در زمینه رفع موانع و مشکلات پیشرفت تونل را دقیقاً احصاء تا با نگاه مثبت مدیریت ارشد استان، به مسؤلین مربوطه کشوری ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین سال جاری استفاده از این تونل ضروری است، اظهار کرد: همه ما باید دست به دست هم دهیم تا حتی‌الامکان پروژه را برای بهره‌برداری تا قبل از اربعین آماده کنیم.

معاون استاندار ایلام در خصوص ایمنی سازی تونل تصریح کرد: تنها در نقاط خیلی حساس از عملیات لاینیگ استفاده شود و برای سایر بخش‌های تونل استفاده از روش‌های شات کریت و بولت‌گذاری هم از نظر ریالی و هم زمانی به صرفه‌تر است.

وی در خصوص حذف سیستم تهویه تونل نیز گفت: این اقدام حتماً باید بر اساس مطالعات کارشناسی و تأیید شرکت‌های مهندسین مشاور ذیصلاح انجام شود، در غیر این صورت نصب سیستم تهویه الزامی است.

معاون استاندار ایلام در خصوص جدول سازی کناره‌های تونل نیز بر استفاده از جداول پیش ساخته تأکید کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار