تیم فوتسال نوجوانان مقاومت ایلام با راه یابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور جواز حضور در فصل آینده رقابت های لیگ برتر کشور را بدست آورد.
کد خبر: ۲۸۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 30 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رئیس هیات فوتبال استان ایلام گفت: مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان کشور به میزبانی بروجرد هم اکنون در جریان است و تیم مقاومت ایلام موفق شد به مرحله نیمه نهایی این دور از رقابت ها صعود کند.
 
آبختی سنجابی اظهار کرد: در مجموع 58 تیم از استان های مختلف کشور در این مسابقات حضور دارند و در 14 گروه پنج تیمی و چهار تیمی در سه سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، هفتم تیر و ولایت شهرستان بروجرد با یکدیگر رقابت می کنند.
 
وی یادآور شد: در مرحله پایانی تیم مقاومت ایلام توانست با غلبه بر اروم آلیاژ ارومیه به نیمه نهایی این دور از رقابت ها صعود کرده و جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ برتر فوتسال نوجوانان را بدست آورد.
 
رئیس هیات فوتبال استان ایلام تاکید کرد: سه تیم دیگر راه یافته به نیمه نهایی این مسابقات نمایندگان استان های گیلان، یزد و قم هستند که به همراه مقاومت ایلام فصل آینده در رقابت های لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور حضور پیا خواهند کرد.
 
بیش از 10 هزار نفر در رشته ورزشی فوتبال در استان ایلام در قالب تیم های فوتبال و فوتسال رده های سنی مختلف فعالیت دارند، تیم بانوان پالایش گاز ایلام بعنوان نماینده این استان در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان حضور دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار